- Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
- Tryb studiów:
stacjonarne
(zobacz także: niestacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
- Kierunek:Marketing i sprzedaż
Czego się nauczysz?
- Poznasz zagadnienia związane z polityką brandingu, które pomagają osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku i budować wartość marki.
- Dowiesz się, jak tworzyć silną pozycję marki, by zwiększyć sprzedaż i dbać o relacje między firmą a klientem.
- Zrozumiesz, jak personifikować markę i budować pozytywne emocje oraz przywiązanie klientów do Twojej oferty.
- Zdobędziesz wiedzę o prawnych i społeczno-kulturowych aspektach wpływających na proces budowania silnej i wiarygodnej marki.
- Poznasz metody budowania marki osobistej i dowiesz się, jakie daje to realne korzyści w świecie biznesu.
- Dowiesz się, jak zarządzać relacjami z klientami i planować ich obsługę także w środowisku internetowym.
Praca dla Ciebie
- Po studiach możesz pracować jako brand menedżer, który odpowiada za tworzenie i rozwój wizerunku marki na rynku i jej spójność w różnych kanałach komunikacji.
- Zdobytą wiedzę wykorzystasz jako specjalista w agencji reklamowej lub kreatywnej, gdzie będziesz planować i realizować działania promocyjne.
- Masz możliwość pracy jako specjalista w dziale marketingu, wspierający realizację kampanii i analizujący efekty działań reklamowych.
- Znajdziesz zatrudnienie jako specjalista ds. obsługi klienta – zadbasz o pozytywne doświadczenia klientów na każdym etapie kontaktu.
- Możesz pracować jako specjalista ds. UX, który projektuje intuicyjne i przyjazne rozwiązania dla użytkowników stron, aplikacji i produktów cyfrowych.
- Otworzysz własną firmę, zostamiesz przedsiębiorcą w branży marketingowej, który buduje silne marki i lojalność klientów.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas
22 656 71 89
pok. 1251,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa