Zarządzanie w firmach mediowych

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:

    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Dziennikarstwo i nowe media

Zarządzanie w firmach mediowych to unikalna kombinacja wiedzy i umiejętności, które są niezbędne do skutecznego prowadzenia i rozwijania przedsiębiorstw w dynamicznym sektorze mediów.

Niektórzy tylko kopiują konkurencję, a Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas sam będziesz konkurencją.

Oferujemy Ci dużo więcej niż tylko teorię. Na specjalności zdobędziesz praktyczne umiejętności w zarządzaniu projektami mediowymi, analizie rynkowej i budowaniu skutecznych kampanii w mediach społecznościowych. Nauczysz się, jak wykorzystać dane do tworzenia treści, które angażują i inspirują, a także jak zarządzać talentami, aby maksymalizować ich potencjał. Staniesz się liderką/liderem, która/który potrafi nie tylko dostosować się do zmieniającego się krajobrazu mediów, ale także aktywnie go kształtować.
 

Jak to osiągniesz?
1
Zdobędziesz dogłębną wiedzę na temat najnowszych trendów, rozwijających się modeli biznesowych i charakterystyki nowoczesnych mediów, takich jak platformy OTT, FAST Channels czy podcasty. Poznanie tych zagadnień umożliwi zrozumienie dynamiki rynku i skuteczne reagowanie na jego zmiany.

2
Poznasz rynek mediów od praktyczek/praktyków, twórczyń/twórców rynku telewizyjnego, internetowego, prasowego i radiowego. Wspierać Cię będą specjalistki/specjaliści m.in. Związku Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych „MOC TV”, będącego partnerem specjalności. To bezcenna okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i nawiązania wartościowych kontaktów zawodowych.

3
Zrozumiesz kluczowe aspekty zarządzania, takie jak strategia, marketing, finanse i zarządzanie zasobami ludzkimi oraz dostosujesz je do kontekstu mediowego. Co więcej, rozwiniesz je w praktyczny sposób, dzięki warsztatowej formule zajęć.

4
Nauczysz się technik zarządzania adaptowanych do specyfiki pracy w zespołach kreatywnych oraz dowiesz się, jak efektywnie analizować konsumpcję mediów i opracowywać modele jej finansowania. To kluczowe umiejętności w kontekście zarządzania finansami i strategią w firmach mediowych.

5
Będziesz realizować liczne projekty i odbędziesz praktyki w przedsiębiorstwach mediowych, co da Ci solidny fundament dla budowania profesjonalnego CV. Wsparcie w tym zakresie otrzymasz także od Akademickiego Biura Karier CC, przez cały czas trwania studiów.

 

Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
  • Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych

 

Co po studiach?

  • Domy mediowe
  • Wydawnictwa, telewizja, radio i portale internetowe
  • Organizacje kultury
  • Działy marketingu
  • Firmy wykorzystujące nowoczesne media

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa

NEWSLETTER

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).