- Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
- Tryb studiów:
niestacjonarne
(zobacz także: stacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
- Kierunek:Dziennikarstwo i nowe media
Zarządzanie w firmach mediowych to unikalna kombinacja wiedzy i umiejętności, które są niezbędne do skutecznego prowadzenia i rozwijania przedsiębiorstw w dynamicznym sektorze mediów.
Niektórzy tylko kopiują konkurencję, a Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas sam będziesz konkurencją.
Oferujemy Ci dużo więcej niż tylko teorię. Na specjalności zdobędziesz praktyczne umiejętności w zarządzaniu projektami mediowymi, analizie rynkowej i budowaniu skutecznych kampanii w mediach społecznościowych. Nauczysz się, jak wykorzystać dane do tworzenia treści, które angażują i inspirują, a także jak zarządzać talentami, aby maksymalizować ich potencjał. Staniesz się liderką/liderem, która/który potrafi nie tylko dostosować się do zmieniającego się krajobrazu mediów, ale także aktywnie go kształtować.
Twoje korzyści finansowe
- Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
- W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
- Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
- Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
- Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych
Co po studiach?
- Domy mediowe
- Wydawnictwa, telewizja, radio i portale internetowe
- Organizacje kultury
- Działy marketingu
- Firmy wykorzystujące nowoczesne media
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa