Storytelling multimedialny

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    studia podyplomowe
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne

    w r. ak. 2022/2023 zajęcia w siedzibie uczelni i online.

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    1 rok (2 semestry)
  5. Planowane rozpoczęcie zajęć:
    marzec 2023 r.

Chcesz zaistnieć w Internecie? Naucz się całego procesu storytellingu multimedialnego – od poszukiwania inspiracji, przez wykrystalizowanie narracji oraz wybór strategii komunikacyjnej – po ekspozycję Twojej opowieści na różnych nośnikach cyfrowych. Poznaj zasady opowiadania historii, opierających się na praktycznych metodach współtworzenia wartości dla odbiorców. Podczas zajęć na studiach podyplomowych
Storytelling Multimedialny nauczysz się używać różnych środków przekazu – takich jak tekst, wideo, dźwięk i/lub grafika, aby osiągnąć maksimum zaangażowania i interakcji wśród swoich cyfrowych odbiorców.
 

Twoje 4 kroki do biegłości w storytellingu multimedialnym
1
Poznaj koncepcje i trendy
Eksperci zapoznają Cię z najnowszymi zagadnieniami ze storytellingu multimedialnego. Na głębszym poziomie zaczynasz rozumieć komunikację interpersonalną, społeczną i strategiczną (planowaną) w nowych mediach.
2
Poznaj techniki i narzędzia
Rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne i improwizację twórczą. Uczysz się przez warsztaty i praktykę – tworzysz swój własny vlog, blog lub stream video. Poznajesz techniki storytellingu multimedialnego i wizualnego.
3
Ucz się od praktyków
Zajęcia prowadzą czynni zawodowo scenarzyści, realizatorzy, designerzy, pisarze, storytellerzy. Każdy z nich ma na swoim koncie długą listę projektów. A każdy projekt to cenne doświadczenie, z którego możesz korzystać.
4
Ucz się w praktyce
Na każdym etapie swoich projektów dostajesz indywidualne wsparcie. Przechodzisz cały proces twórczy – od kreacji, po realizację, dzięki czemu będziesz umiał go powtórzyć w przyszłości. Poznajesz środowisko entuzjastów opowieści.

 

Atuty:

  • zostaniesz wyposażony w unikalne umiejętności komunikacyjne, które wykorzystasz zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym;
  • nabędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne do opowiadania historii w różnych formach mediów cyfrowych – zarówno w celach artystycznych, jak i komercyjnych;
  • dzięki uzyskanym narzędziom narracyjnym zyskasz samodzielność w realizowaniu swojej wizji, potwierdzoną profesjonalną informacją zwrotną;
  • zdobędziesz niezwykle szeroki zakres wiedzy z opowiadania angażujących treści – od kreatywnego myślenia, poprzez techniki ustnego opowiadania i improwizacji, profesjonalne techniki scenariopisarskie i akademicką wiedzę z szeroko pojętej kultury cyfrowej, aż po umiejętności techniczne.

 

Studia są przeznaczone dla:

  • marketingowców i PR-owców,
  • osób zajmujących się budowaniem marki,
  • przyszłych i obecnych blogerów, vlogerów i influencerów,
  • osób zainteresowanych budowaniem marki osobistej,
  • cyfrowych pasjonatów.

 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210, 12 piętro
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa