Zarządzanie w mediach

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    studia podyplomowe
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne
  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    1 rok (2 semestry)
  5. Planowane rozpoczęcie zajęć:
    październik 2025 r.

Rynek mediów ulega ciągłym zmianom, transformacji do świata cyfrowego, rozwojowi technologicznemu i powstawaniu nowych platform i modeli biznesowych. Wzrasta więc rola menadżera mediów, który powinien rozumieć ten rozwój, odpowiednio dobierać narzędzia, decydować i zarządzać zespołem. Dynamika rynku mediowego najlepiej pokazuje, że tylko odpowiednio przygotowani menadżerowie mogą podołać wyzwaniom, jakie stawiają świadomi pracownicy, odbiorcy i partnerzy biznesowi.

Przedsiębiorstwa mediowe coraz częściej stają przed wyzwaniami związanymi z odpowiednim doborem kadr oraz ze szkoleniem kads w celu efektywnego zarządzania organizacją oraz zespołami. Merytorycznie przygotowane na zmiany technologicznej kadry, świadomie zarządzające talentami i wybierające odpowiednie modele biznesowe, gwarantują rozwój przedsiębiorstw mediowych oraz wpływają na wzrost gospodarczy.

Czego się nauczysz?

  • Podczas studiów poznasz rozmaite trendy, modele biznesowe, charakterystykę poszczególnych mediów, kompetencje managera a dzięki kadrze Collegium Civitas oraz ekspertom rynkowym i badawczym z Gemius, treści będą dobrane do specyfiki osób zarządzających na różnym stopniu hierarchii.
  • Poznasz rynek mediów od najleoszych praktyków, wieloletnich menadżerów, twórców rynku telewizyjnego, internetowego, prasowego, radiowego i reklamowego. Zajęcia z nimi będą nie tylko ogromnym źródłem wiedzy praktycznej, ale także pobudzą do twórczego myślenia i empatii w roli managera.
  • W firmach mediowych konieczne jest posiadanie szerokiego zakresu umiejętności, w tym zarządzania zespołem, komunikacji i zdolności analitycznych. Zajęcia będą miały charakter warsztatowy, projektowy tak by najwięcej przyswajanych zagadnień przećwiczyć. Studia pozwolą realizować projekty w grupach oraz indywidualne. Menadżer w mediach musi być otwarty na ludzi, ale jednocześnie rozumieć dane, parametry, wskaźniki, które pozwolą na podejmowanie dobrych decyzji znać zróżnicowaną technlogie w tym AI które wzmacnia decyzjnosci optymalizuje procesy.opis 4] Program studiów pozwoli byś poznał i wzmocnił najważniejsze obszary kształtujące dobrego menadżera, ale także wyposaży Cię w wiedzę potrzebną do pracy w zespołach kreatywnych.

Dla kogo studia? 

  • Program kształtuje wszechstronnych liderów, łącząc aspekty zarządzania, technologii i pracy zespołowej. Absolwenci będą gotowi do efektywnego zarządzania mediami w kontekście nowoczesnych wyzwań biznesowych.
  • Niezależnie od tego, czy jesteś już menedżerem, czy aspirujesz do tej roli, program dostarczy narzędzi i wiedzy potrzebnych do zarządzania zespołami kreatywnymi, podejmowania decyzji opartych na danych i wprowadzania innowacji w środowisku mediowym.
  • Studia „Zarządzanie w mediach” to idealny wybór dla osób, które chcą rozwijać się w dynamicznej branży, łączyć kreatywność z analityką i zdobywać praktyczne umiejętności od najlepszych ekspertów w Polsce.

 

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas

+48 503 442 487
pok. 1251, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa