Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie projektowania marki osobistej i atrakcyjnego komunikowania tej marki. Uczestnicy poznają wybrane narzędzia służące projektowaniu komunikacji marki i nauczą sprawnie się nimi posługiwać. Poznają również narzędzia bazujące na koncepcji monomitu i koncepcji 12 archetypów służące projektowaniu komunikacji globalnej, czyli ponadkulturowej.
Szkolenia zrealizowane w roku akademickim 2022/2023:
Projekt e-Uczelnia:
- 12.05.2023 r. - Zrekrutuj sobie najlepszego Pracodawcę – Warsztaty
- 15-16.04.2023 r. - Być jak George Lucas – projektowanie marki globalnej z uwzględnieniem różnic kulturowych
- 14.04.2023 r. - Design marki osobistej z uwzględnieniem różnic kulturowych
- 11-12.03.2023 r. - Być jak George Lucas – projektowanie marki globalnej z uwzględnieniem różnic kulturowych
- 10.03.2023 r. - Design marki osobistej z uwzględnieniem różnic kulturowych
- 16.12.2022 r. - Jak stworzyć markę przedsiębiorcy z pomocą kart archetypów i klocków LEGO
- 19.05.2023 r. - Jak być innowacyjnym i przedsiębiorczym w czasie zmiany?
- 13.05.2023 r. - Jak negocjować w sytuacji silnej polaryzacji politycznej. Warsztat z wykorzystaniem gry edukacyjnej „How to Win Brexit?”
- 21.04.2023 r. - Generative AI: trendy rynkowe, wpływ na rynek pracy i zastosowania w biznesie
- 14-15.01.2023 r. - Brief w praktyce (PL)
- 18.09 i 02.10.2022 r. - Brief w praktyce (PL)