Praktyczny wymiar biznesu – jak przekuć swój pomysł w skuteczne działanie

Udostępnij strone


Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie projektowania marki osobistej i atrakcyjnego komunikowania tej marki. Uczestnicy poznają wybrane narzędzia służące projektowaniu komunikacji marki i nauczą sprawnie się nimi posługiwać. Poznają również narzędzia bazujące na koncepcji monomitu i koncepcji 12 archetypów służące projektowaniu komunikacji globalnej, czyli ponadkulturowej.

Szkolenia zrealizowane w roku akademickim 2022/2023:

Projekt e-Uczelnia:

  • 12.05.2023 r. - Zrekrutuj sobie najlepszego Pracodawcę – Warsztaty
  • 15-16.04.2023 r. - Być jak George Lucas – projektowanie marki globalnej z uwzględnieniem różnic kulturowych
  • 14.04.2023 r. - Design marki osobistej z uwzględnieniem różnic kulturowych
  • 11-12.03.2023 r. - Być jak George Lucas – projektowanie marki globalnej z uwzględnieniem różnic kulturowych
  • 10.03.2023 r. - Design marki osobistej z uwzględnieniem różnic kulturowych
  • 16.12.2022 r. - Jak stworzyć markę przedsiębiorcy z pomocą kart archetypów i klocków LEGO
Projekt Uczelnia 4.0:
  • 19.05.2023 r. - Jak być innowacyjnym i przedsiębiorczym w czasie zmiany?
  • 13.05.2023 r. - Jak negocjować w sytuacji silnej polaryzacji politycznej. Warsztat z wykorzystaniem gry edukacyjnej „How to Win Brexit?”
  • 21.04.2023 r. - Generative AI: trendy rynkowe, wpływ na rynek pracy i zastosowania w biznesie
  • 14-15.01.2023 r. - Brief w praktyce (PL)
  • 18.09 i 02.10.2022 r. - Brief w praktyce (PL)