Doktor w zakresie nauk o zarządzaniu (Zachowania Organizacyjne). Jej interdyscyplinarny obszar zainteresowań to kompetencje międzykulturowe (w zarządzaniu organizacją i ludźmi, negocjacjach, marketingu globalnym) oraz branding państw i miast. Wykładowca akademicki Collegium Civitas przedmiotów z zakresu przywództwa, zachowań organizacyjnych, zarządzania w środowisku wielokulturowym, negocjacji, prowadzenia debat Oxford Debate oraz marketingu państw i miast. Kierownik Specjalności: International Business”.
W swojej pracy akademickiej integruje wieloletnie doświadczenie w pracy w globalnych korporacjach jako dyrektor marketingu.
Autorka książek:
- „Jak z menedżera stać się przywódcą? Podręcznik dla menedżerów i coachów” (2010) z zakresu zarządzania.
- „Korea Południowa Gospodarka Społeczeństwo K-Kultura” (2020) oraz „Paris Culture Architecture Innovative City” (2023) z zakresu budowania wizerunku państw i miast.
Visiting profesor na uniwersytecie Sogang University w Seulu Sapienza University w Rzymie, Universita Cattolica w Mediolanie, ILERI Lyon i Paris, European Business School Paris, University Grenoble Alpes.
Kontakt w sprawie wypowiedzi eksperckich za pośrednictwem Działu Marketingu, Promocji i Rekrutacji CC:
kom. 501 541 798, e-mail: promocja@civitas.edu.pl