Bezsilni obserwatorzy, którzy klikają. Stosunek konsumentów do kryzysów i reakcji marek | Civitas on Air & Przyszła przyszłość #2 

Udostępnij strone

Autorzy badania „Marka Zaangażowana 2.0”, w którym przeanalizowano m.in. postawy współczesnych konsumentów w obliczu globalnych wyzwań, zastosowali podział respondentów na trzy kategorie: Aktywnych Działaczy, Pasywnych Konformistów oraz Bezsilnych Obserwatorów. Czym charakteryzuje się każda z tych grup? W której z nich przeważają ludzie młodzi, a w której – bardziej wykształceni? Czy klienci wybierają istotnie częściej marki zaangażowane? Czy według respondentów państwo powinno weryfikować zaangażowanie marek? 

Gościem Grażyny Skarżyńskiej (Collegium Civitas) i Jakuba Śwircza (Fundacja BrandyLab) jest Iwona Pulik-Daniłowska, badaczka w ABR SESTA. 

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą częścią raportu „Marka Zaangażowana 2.0” – „Co to znaczy zaangażowanie?” – do pobrania bezpłatnie: https://civitas.edu.pl/pl/uczelnia/aktualnosci/co-to-znaczy-zaangazowanie-pierwsza-czesc-raportu-marka-zaangazowana-2-0-juz-dostepna  
  
Czytelnicy raportu znajdą w nim m.in. analizy znaczenia zaangażowania marek, roli Listy Wstydu i Przebaczenia oraz wpływu postaw konsumenckich na interakcję z markami. Wyniki badania mogą pomóc właścicielom i kreatorom marek w lepszym zrozumieniu tego, co mieści się we współczesnej definicji zaangażowania marki, jak można budować trwałe i mocne relacje oraz jakie kroki podejmować, by miały one szansę przejść pozytywną weryfikację, kiedy konsumenci powiedzą „sprawdzam!”. 

Badanie „Marka Zaangażowana 2.0” zostało zrealizowane przez ABR SESTA, Ośrodek Badań nad Przyszłością Collegium Civitas, Fundację BrandyLab oraz SYNO Poland.