Komunikacja cyfrowa i social media w kampaniach wyborczych i społecznych

Udostępnij strone

  • Strategie komunikacji politycznej w erze cyfrowej
  • Mobilizacja społeczna i aktywizm cyfrowy
  • AI, fake newsy i i pułapki dezinformacji
  • Warsztat marketera. Tworzenie strategii kampanii w mediach społecznościowych
  • Społeczne mechanizmy kształtowania opinii publicznej w dobie mediów cyfrowych
  • Etyka komunikacji cyfrowej i ochrona prywatności
  • Warsztat marketera. Tworzenie i optymalizacja treści w mediach społecznościowych
  • Prawne regulacje komunikacji cyfrowej. Kontekst krajowy, unijny i międzynarodowy
  • Kryzysy wizerunkowe i zarządzanie reputacją w mediach cyfrowych

Kontakt

Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas

22 656 71 89
pok. 1251, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa