Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding (PL-EN)

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

  3. Język wykładowy:
    polski i angielski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 
Granice między tradycyjnymi a cyfrowymi kanałami komunikacyjnymi zacierają się, tworząc złożoną sieć wymiany informacji. Kluczową kompetencją w dzisiejszych czasach staje się więc efektywne zarządzanie komunikacją i marką w różnorodnych przestrzeniach: publicznej, biznesowej i społecznej.

Niektórzy tworzą firmy, Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, nauczysz się projektować marki, o których usłyszy świat.

Na tej specjalności nie tylko zgłębisz zasady i narzędzia skutecznej komunikacji zintegrowanej, aby tworzyć spójne przekazy. Poznasz także psychologię zachowań konsumenckich, nauczysz się korzystać z nowoczesnych technologii i mediów cyfrowych, oraz rozwiniesz umiejętności analityczne i strategiczne niezbędne do monitorowania i dostosowywania komunikacji do dynamicznego otoczenia.

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
 

Jak to osiągniesz?
1
Poznasz aktualne trendy w rozwoju marek z różnych sektorów, w tym FMCG, usługi, marketing idei. Zdobędziesz wiedzę o narzędziach używanych przez specjalistki/specjalistów z dziedzin marketingowych, brand design i PR. Zgłębisz ponadto informacje o najnowszych trendach w badaniach rynkowych, komunikacji i mediach.

2
Nauka zaawansowanych metod badań rynkowych pozwoli Ci na przeprowadzenie profesjonalnych analiz, badań oraz tworzenie wniosków i rekomendacji. Dowiesz się, jak kreować skuteczną komunikację dla różnych targetów oraz jak projektować strategie CSR.

3
Skorzystasz z wiedzy ekspertek/ekspertów z branży reklamowej, brandingowej, kreacji, public relations i marketingu. Program realizowany jest we współpracy z Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, co gwarantuje aktualność i praktyczność przekazywanej wiedzy.

4
Weźmiesz udział w zajęciach praktycznych, gdzie będziesz analizować case studies, projektować strategie komunikacyjne, analizować grupy docelowe, tworzyć insighty i dobierać odpowiednie kanały komunikacyjne. Nauczysz się, jak psychologia wpływa na projektowanie efektywnej komunikacji.

5
Program został zaprojektowany tak, by wyposażyć Cię w kompetencje, które z całą pewnością wykorzystasz w pracy zawodowej. W Twoim CV znajdą się umiejętności tworzenia strategii komunikacyjnych dla marek, znajomość narzędzi marketingowych i PR, segmentacja grup docelowych oraz prowadzenie zaawansowanych badań rynkowych.

 
Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne

 
Co po studiach?

  • Działy PR, marketingu w firmach komercyjnych i instytucjach publicznych
  • Agencje badań rynku i konsumentów
  • Media tradycyjne i elektroniczne
  • Agencje interaktywne
  • Agencje full service
  • Agencje brand design
  • Agencje public relations
  • Agencje eventowe
  • Domy mediowe

Partner

specjalności

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa