- Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
- Tryb studiów:stacjonarne
- Język wykładowy:polski i angielski
- Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
- Kierunek:Socjologia
Granice między tradycyjnymi a cyfrowymi kanałami komunikacyjnymi zacierają się, tworząc złożoną sieć wymiany informacji. Kluczową kompetencją w dzisiejszych czasach staje się więc efektywne zarządzanie komunikacją i marką w różnorodnych przestrzeniach: publicznej, biznesowej i społecznej.
Niektórzy tworzą firmy, Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, nauczysz się projektować marki, o których usłyszy świat.
Na tej specjalności nie tylko zgłębisz zasady i narzędzia skutecznej komunikacji zintegrowanej, aby tworzyć spójne przekazy. Poznasz także psychologię zachowań konsumenckich, nauczysz się korzystać z nowoczesnych technologii i mediów cyfrowych, oraz rozwiniesz umiejętności analityczne i strategiczne niezbędne do monitorowania i dostosowywania komunikacji do dynamicznego otoczenia.
Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Twoje korzyści finansowe
- Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
- W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
- Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
- Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
Co po studiach?
- Działy PR, marketingu w firmach komercyjnych i instytucjach publicznych
- Agencje badań rynku i konsumentów
- Media tradycyjne i elektroniczne
- Agencje interaktywne
- Agencje full service
- Agencje brand design
- Agencje public relations
- Agencje eventowe
- Domy mediowe
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa