Przedmioty* specjalności Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding od r. ak. 2024/2025
- Komunikacja w nowych mediach – ewolucja, planowanie i wdrożenie
- Kreacja w komunikacji zintegrowanej
- Marketing doświadczeń off- i online
- Odpowiedzialna komunikacja
- Public Relations, CSR, ESG
- Strategia marki
- Wzorce i anomalie zachowań konsumenckich (ekonomia behawioralna)
- Zintegrowana komunikacja marki – cele, przekaz, strategie wdrożenia
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2023/2024*
- (Nie)popularność mediacji w Polsce – jak upowszechniać idee sprawiedliwości naprawczej? Projekt szkoleniowo-rozwojowy
- Atrakcyjność społeczna jednostki; charyzma, przywództwo, wpływ społeczny
- Business Intelligence
- Country and city branding
- Dlaczego NIEprawda jest ciekawsza? – o potędze teorii spiskowych, manipulacji i fake newsów
- Dziennikarstwo polityczne czy apolityczne? Fałszywy dylemat w służbie nieosiągalnego obiektywizmu
- Edukacja społeczna – efektywność i zasady tworzenia
- Ekonomia behawioralna
- Elon Musk czy Jurek Owsiak – jak mam zaplanować moją karierę?
- Everything You Always Wanted to Know About Queer Studies But Were Afraid to Ask
- Film jako zwierciadło duszy
- Głupota; dar czy przekleństwo
- Jaki reportaż przetrwa cyfrową ofensywę i technologiczna nawałnicę? Czyich książek i dlaczego, nie napisze AI?
- Kapitalizm i jego wrogowie
- Kobieta w marketingu i reklamie
- Komunikacja specjalistyczna
- Kurs demokracji praktycznej: jak pozyskiwać informacje publiczne?
- Leadership and management in Agile and AI transformation
- Małe kroki zmian
- Marka zaangażowana 2.0 – projekt badawczy CC we współpracy z biznesowymi partnerami zewnętrznym
- Marketing doświadczeń w zarządzaniu marką
- Marketing środowiskowy i zero waste
- Marketing w obliczu zielonej transformacji – branding i komunikacja
- Międzynarodowe Rynki i Instrumenty Finansowe
- Międzynarodowy ekstremizm polityczny
- Mroczna historia kina
- Otwórz usta – sztuka mówienia
- Płeć, ciało, intymność
- Political Strategies in a Multipolar World
- Problemy i perspektywy współpracy polsko-ukraińskiej opartej na korzyściach edukacyjnych, kulturalnych, gospodarczych
- Product Discovery – jak tworzyć produkty i usługi, odpowiadające na faktyczne problemy/potrzeby użytkowników?
- Przyszłość liberalizmu
- Przyszłość przywództwa i zarządzania produktem w transformacji Agile i AI
- Psychologia reklamy i konsumenta
- Społeczeństwo i gospodarka wobec nowych technologii
- Storytellers Club – Klub Opowiadaczy Historii
- Sztuczna inteligencja w biznesie
- Teoria i praktyka propagandy
- Transhumanizm i nowe cyborgi w narracjach społecznych i zastosowaniach biznesowych
- Transhumanism: past, present and future
- Undying temptation: The strange attractiveness of radical left-wing thought to affluent middle-class societies in the 21st century
- Warsztat podcastowy
- Wsparcie IT dla funkcji personalnej
- Wstęp do Krytycznej Analizy Dyskursu. Przegląd teorii i metod
- Zarządzanie różnorodnością. Diversity&Inclusion w praktyce
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty* kierunku Socjologia II stopnia od r. ak. 2024/2025
- Analiza i interpretacja danych ilościowych
- Analiza i interpretacja danych jakościowych
- Elementy metodologii nauk społecznych
- Socjologia i społeczeństwa późnej nowoczesności
- Socjologia kultury
- Społeczeństwo – gospodarka – globalizacja
- Statystyka w naukach społecznych
- Zaawansowane klasyczne teorie socjologiczne
- Zaawansowane techniki badań ilościowe
- Zaawansowane techniki badań jakościowych
- Zaawansowane współczesne teorie socjologiczne
- Proseminarium dyplomowe
- Seminarium dyplomowe
- Zajęcia dyplomowe
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1211,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa