- Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
- Tryb studiów:
stacjonarne
- Język wykładowy:polski i angielski
- Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
- Specjalność oferowana:
Czego się nauczysz?
- Podczas studiów nauczysz się prowadzić badania społeczne, dobierać metody i techniki oraz tworzyć raporty dla środowisk akademickich i branży komercyjnej.
- Zdobędziesz umiejętność analizy danych ilościowych i jakościowych z użyciem narzędzi i programów powszechnie wykorzystywanych w branży badawczej.
- Nauczysz się interpretować wyniki badań społecznych w kontekście wyzwań współczesności oraz stawianych hipotez i pytań badawczych.
- Poznasz procesy i zjawiska kluczowe dla społeczeństw XXI wieku, w tym zmiany związane z cyfryzacją i zieloną transformacją.
- Spojrzysz na rzeczywistość z szerszej perspektywy dzięki wiedzy z obszaru antropologii, psychologii, filozofii i ekonomii.
- Zdobędziesz kompetencje, które liczą się na rynku pracy takie jak: kreatywność, skuteczna komunikację, myślenie krytyczne i współpraca w zespole.
Praca dla Ciebie
- Możesz pracować w ośrodkach badawczych, analitycznych i eksperckich, gdzie wykorzystasz swoje umiejętności analizy danych i interpretacji zjawisk społecznych.
- Zatrudnisz się w działach personalnych, agencjach doradztwa personalnego i headhunterskich, gdzie liczy się empatia i zrozumienie ludzkich potrzeb.
- Będziesz cennym kandydatem do działów komunikacji w firmach prywatnych i instytucjach publicznych, które szukają specjalistów od komunikacji społecznej.
- Zdobędziesz pracę w organizacjach pozarządowych, które chętnie współpracują z osobami, które mają wiedzę o społeczeństwie i umiejętności badawcze potrzebne do tworzenia projektów społecznych.
- Możesz rozwijać się w agencjach marketingowych i PR, gdzie Twoje analityczne spojrzenie i znajomość trendów społecznych będą kluczowym atutem.
- Znajdziesz zatrudnienie jako specjalista w administracji rządowej i publicznej, gdzie potrzebne będą Twoje kompetencje analityczne i umiejętność pracy z danymi.