Zarządzanie w mediach

Udostępnij strone

Kierownikiem studiów jest  dr Aleksandra Chmielewka
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse. Wykładowca akademicki ALK, UW, CC, Adiunkt AMP. Z rynkiem mediów związana od 22 lat współpracując z nadawcami, radiowymi, telewizyjnymi i wydawcami. Autorka licznych artykułów i nagrodzonych przez KRRiT monografii. Członek Rady Interesariuszy Zewnętrznych – organu doradczego powstającego w WDIB UW, członek PTKS oraz Członek Centrum badań mediów i społeczeństwa. Ekspertka w zarządzaniu projektami mediowymi i technologicznie zaawansowanymi, łączy wieloletnie doświadczenie akademickie z praktyką w największych polskich organizacjach. Obecnie Director Of Strategic Projects w Gemius. Specjalizuję się w personalizacji treści i innowacjach na rynku mediów, co udowodniła, wprowadzając rozwiązania cyfrowe i prowadząc kluczowe projekty transformacji w takich firmach jak Gemius czy TVP.

LinkedIn: https://pl.linkedin.com/in/aleksandra-chmielewska-phd-b55507b1

 Zajęcia prowadzą:

  • Paweł Izdebski- Ekspert ds. technologii OTT, Content Security i AI. Doświadczony specjalista i manager z ponad 15-letnim stażem w branży TV New Technology, specjalizujący się w projektowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu systemami OTT, Content Security oraz AI w reklamie programmatic.Obecnie pełni funkcję CTO i założyciela Stream-IO, gdzie doradza największym stacjom telewizyjnym w Europie w zakresie architektury platform OTT, bezpieczeństwa treści oraz automatyzacji procesów antypirackich. Przez lata swojej kariery zarządzał zespołami technicznymi liczącymi ponad 50 inżynierów oraz był odpowiedzialny za rozwój infrastruktury CDN i DevOps w CANAL+ Polska. Jego kluczowe obszary ekspertyzy obejmują: Architekturę i rozwój platform OTT, Content Security i przeciwdziałanie piractwu cyfrowemu, GenAI w systemach OTT, Cloud Computing, Big Data, DevOps, CDN, Zarządzanie zespołami i strategie technologiczne.Paweł jest pasjonatem innowacji oraz nowych technologii i chętnie dzieli się swoją wiedzą podczas wykładów oraz kursów podyplomowych, pomagając uczestnikom lepiej zrozumieć dynamicznie rozwijający się świat technologii medialnych.
  • Jarosław Pawlak – Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w badaniach mediów. Wprowadzał na polski rynek standardy badawcze: prasy (w ramach Polskich Badań Czytelnictwa), internetu, radia i reklamy zewnętrznej. Pracował dla międzynarodowych agencji badawczych: TNS, Comscore oraz mediów: Wirtualna Polska (Dyrektor Badań i Analiz), Stroer OOH (Dyrektor Badań). Współzałożyciel i wiceprezes RN Polskich Badań Internetu (2000 rok) oraz współtwórca metodologii badań internetu w Polsce. Obecnie w Gemius odpowiada za rozwój merytoryczny badania Mediapanel.
  • Krzysztof Zieliński – Przygodę z branżą mediową rozpoczął w zeszłym wieku jako w planner/buyer. Po roku przyłączył się do innowacyjnej firmy badającej internet Global eMarketing, obecnie Gemius, gdzie wdrażał pierwsze w Polsce internetowe systemy predykcyjne oparte o data mining badanie user-centric (Imetria, obecnie Mediapanel) oraz site-centric(Gemius, obecnie Prism). Następnie w agencji interaktywnej Hypermedia, tworzył strategie komunikacji marek w przestrzeni internetowej oraz wdrażał modelu 360 dla takich marek jak P&G, Unilever, PKO BP, Tymbark, Cyfrowy Polsat czy Oracle.Poszukując nowych wyzwań w nowych mediach, w 2006 roku założył spółkę mobilną 3way. Tworzył systemy komunikacji marketingowej oparte o ówczesne możliwości telefonii komórkowej: konkursy i loterie, gry java, serwisy IVR (portale informacyjne, reklamowe i społecznościowe). Wraz z Gemiusem przeprowadził największe badanie ankietowe w Polsce za pomocą IVR na ponad 4 mln abonamentach. Równocześnie zaangażował się w działalność Mazowieckiego Klastra ICT, z którym prowadzi projekty integrujące firmy MSP za pomocą platform internetowych.Od 2011 ponownie pracował projektowo dla Gemiusa nad integracją istniejących badań oraz rozwojem nowych usług. Doradzał klientom w doborze odpowiednich narzędzi tak, aby zmaksymalizować efektywność podejmowanych przez nich działań. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii internetowych za pomocą miar dotarcia do grupy docelowej (tj. GRP, zasięg, frekwencja). Zajmował się również budową narzędzi do optymalizacji kosztów zakupów powierzchni reklamowanych w mediach zasięgowych (walidacja demografii DMP, modele atrybucji, estymatory zasięgu cross-media). Wspierał integrację narzędzi site-centric i adservingu z wewnętrznymi analitycznymi narzędziami czołowych polskich banków i portali e-commerce.W 2021 współtworzył Krajowy Instytut Mediów. Prowadził projekt pozyskania mierników pasywnych opartych o rozwiązania softwerowe (aplikacje i plug-iny), odpowiadał za część pytań technicznych i mediowych w ankiecie będącej podstawą Badania Założycielskiego. Stworzył i opisał metodykę fuzji danych telemetrycznych OOH oraz modelowania danych demograficznych na podstawie wzorców oglądania telewizji linearnej (dane RPD).Od 2022 roku uczestniczył w projekcie budowy wielomodułowej platformy aukcyjnej przeznaczonej do kompleksowej obsługi transakcji na rynku mediowym, związanych z dynamiczną podmianą reklam (DAI) na GPW. Odpowiadał za budowanie modeli do komercjalizacji produktu, kontakty z rynkiem i badania mediów.Jako prelegent występuje na licznych konferencjach i spotkaniach branżowych dotyczących trendów na rynku reklamy online i telewizyjnej. Prowadzi wewnętrzne szkolenia dla zespół marketingowo – sprzedażowych w domach mediowych, u reklamodawców i wydawców. Pasję poszukiwania nowoczesnej komunikacji realizuje występując cyklicznie w audycji Człowiek 2.0 w Tok FM oraz prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego „Badania i analizy marketingowe w internecie”
  • Zuzanna Dobrucka – dziennikarka, producentka, reżyser i scenarzystka tv. W latach 1993-2018 zatrudniona w Telewizji Polskiej, twórczyni i pierwsza szefowa TVP Rozrywka (sukces ogl. Pow. 1% udziału w rynku komercyjnym w pierwszym roku działalności). Zrealizowała ok. 500 programów rozrywkowych na antenę TVP1 i TVP2, razem z Beatą Harasimowicz wprowadziły na antenę TVP twórczość kabaretową po 1993 roku. Autorka krótkich form i teledysków kabaretowych, dzieciecych i folkowych. Od lat scenarzystka i reżyser Biesiady Cygańsko – Słowiańskiej w Połczynie Zdroju.
  • Bartosz Wójcik – Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu online, specjalizujący się w wykorzystaniu badań rynkowych do maksymalizacji efektów prowadzonych kampanii internetowych. Posiada bogate doświadczenie w szkoleniu polskich firm, pomagając im skutecznie wykorzystać narzędzia marketingu cyfrowego do optymalizacji ich strategii komunikacyjnych. Kieruje programami certyfikacji Mediapanel oraz AdReal w ramach Gemius, mającymi na celu zgłębienie wiedzy na temat konsumpcji mediów i aktywności reklamowej w Polsce.
    Odpowiada za dwa kluczowe raporty dla branży E-commerce i Social Media, realizowanych przez Gemius we współpracy z IAB Polska oraz Polskimi Badaniami Internetu, które dostarczają cennych danych i wskazówek dla przedsiębiorstw działających w przestrzeni cyfrowej.
    Autor artykułów i komentarzy eksperckich w magazynach branżowych, prelegent na konferencjach branżowych i webinarach.
  • Anna Radecka – ekspertka w dziedzinie public relations i marketingu online, z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnych, zarządzaniu mediami społecznościowymi oraz współpracy z mediami. Od kilku lat związana z Uniwersytetem Civitas, gdzie odpowiada za kreowanie wizerunku uczelni, promocję nauki i działań ekspertów oraz skuteczną promocję wydarzeń i inicjatyw akademickich. Pełni także funkcję rzeczniczki prasowej Uniwersytetu Civitas. Swoje doświadczenie zdobywała, pracując w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji, następnie Ministerstwie Cyfryzacji, PZU Zdrowie, Centrum Medycznym Gamma oraz agencjach PR. Prowadziła także własną działalność z zakresu PR i marketingu zintegrowanego. Specjalizuje się w nowoczesnych narzędziach komunikacji, digital PR, content marketingu i zarządzaniu wizerunkiem marek. Jako wykładowczyni łączy praktyczne doświadczenie z aktualnymi trendami w branży, ucząc studentów skutecznej komunikacji, budowania reputacji i zarządzania marką w świecie mediów.
  • Grzegorz Grzegorski- Ekspert z blisko 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania produktami cyfrowymi, platformami OTT i PayTV oraz technologiami reklamowymi (AdTech). Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu AddressableTV, platform streamingowych, aplikacji Smart TV, platform OTT, PayTV i HbbTV oraz systemów analitycznych do pomiaru widowni oraz budowania profili widzów i użytkowników aplikacji OTT. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach kierowniczych w GPW SA, Telewizji Polskiej S.A, T-Mobile oraz Netii, realizując kompleksowe projekty cyfrowej transformacji mediów, wdrażając innowacyjne usługi dystrybucji treści oraz dynamiczne systemy reklamy telewizyjnej. Obecnie odpowiada za rozwój produktów Addressable TV w spółce GPW DAI należącej do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, współpracując z nadawcami telewizyjnymi, operatorami platform Pay TV, OTT oraz reklamodawcami. Posiada praktyczne kompetencje z zakresu technologii reklamowych, Big Data oraz wdrażania rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, potwierdzone realizacją projektów proof-of-concept. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku Teleinformatyka oraz Akademii Leona Koźmińskiego: Executive MBA oraz studia podyplomowe: Data Science & Big Data w Zarządzaniu oraz Marketing Internetowy.
  • Sylwia Chrabałowska – CEO wydawnictwa Moc Media i fundatorka Fundacji Moc Kobiet. Doktorantka SGH, gdzie od kilku lat działa jako mentorka. Z mediami i wydawnictwami związana od 1998 roku; przeszła drogę od dziennikarki PAI-Press przez redaktor prowadzącą serwisów informacyjnych do wydawcy i dyrektora wydawniczego. Laureatka tytułu Innowacyjny Lider 2024. Autorka książki „Archipelag wysp szczęśliwych…” i innowacji społecznych. Specjalizuje się w narzędziach komunikacji, zarządzaniu strategicznym i społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera nowe technologie i dostrzega potencjał AI, dbając o prawa człowieka i prawa autorskie przy zastosowaniu sztucznej inteligencji.
  • Katarzyna Grześków- Doświadczona managerka i ekspertka w zarządzaniu projektami medialnymi, ze szczególnym uwzględnieniem branży telewizyjnej i digitalowej. Od lat skutecznie łączy kompetencje strategiczne, redakcyjne i technologiczne, kierując zespołami odpowiedzialnymi za rozwój i utrzymanie kluczowych serwisów oraz platform streamingowych. Współpracowała m.in. z Telewizją Polską, gdzie zarządzała zespołami redakcyjnymi i programowymi, odpowiadając za strategię, rozwój oraz wdrażanie projektów związanych z platformami TVP VOD i TVP.pl. Wydawana przez zespół redakcyjny pod jej kierownictwem platforma TVP VOD osiągała milionowe zasięgi i generowała dziesiątki milionów odsłon, z powodzeniem konkurując z największymi międzynarodowymi serwisami streamingowymi.
    Dodatkowo specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania prawami własności intelektualnej, wspierając artystów oraz producentów filmowych i telewizyjnych w negocjacjach i analizie umów. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Podyplomowe Studia Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, co pozwala efektywnie łączyć aspekty kreatywne, biznesowe i prawne w realizowanych projektach.
  • Teresa Wierzbowka – praktyk biznesu, wykładowca, trener, pełni funkcję Pełnomocnika Rektora Collegium Civitas ds. Kształcenia Ustawicznego. Absolwentka m.in. Zarządzania (POU) oraz Podyplomowego Studium Public Relations Polskiej Akademii Nauk i Uniwersytetu Warszawskiego. Zainteresowania kulturowe pogłębiała na studiach muzykologicznych i Stosunkach Międzykulturowych na UW. Specjalizuje się w zagadnieniach biznesowych i społecznych związanych z nowymi mediami, w tym komunikacją korporacyjną, marketingową oraz regulacjami prawnymi dotyczącymi nowego porządku mediów. Doradca Zarządu ds. Public Affairs w spółce Cyfrowy Polsat, wiceprezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Wcześniej pracowała m.in. jako Dyrektor ds. Public Affairs w firmie Redefine, Doradca Zarządu ds. Public Relations w firmie badawczej Gemius SA oraz kierownik i manager ds. PR i marketingu w spółkach z rynku nowych mediów. Od 2006 roku wykłada na wyższych uczelniach (m.in. w Collegium Civitas i na Akademii Ekonomicznej w Krakowie), realizuje także autorskie szkolenia w obszarze komunikacji dla firm i organizacji pozarządowych. Autorka szeregu artykułów i opracowań na temat PR, CSR i komunikacji internetowej.
  • Marek Robak – specjalizuje się w technologiach komunikacji internetowej, architekturze i bezpieczeństwie systemów. Studiował na UKSW (Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa) oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych (Instytut Informatyki). Ma ponad 20 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów internetowych w wielu krajach Europy i poza nią. Director of IT Operations and Infrastructure w firmie badawczej Gemius, gdzie odpowiada za rozwój i bezpieczeństwo technologii badań internetu, wcześniej (2017-2014) dyrektor IT i projektów internetowych w dzienniku „Puls Biznesu” (międzynarodowa grupa medialna Bonnier), gdzie odpowiadał za transformację cyfrową dziennika. Doradzał w budowie systemów informatycznych wielu organizacjom z sektora mediów, nauki, kultury, organizacji społecznych, startupom w projektach współfinansowanych m.in. przez UE i PARP. Od ponad 20 lat wykładowca na UKSW, pomysłodawca i twórca specjalizacji internetowej, prowadzi zajęcia z technologii komunikacji internetowej, bezpieczeństwa informacji i metod badań internetu. Prowadzi seminarium magisterskie z innowacyjnych metod badań komunikacji cyfrowej. Jest współautorem wielu programów studiów m.in. dla SWPS, WSB Merito, UKSW i WSD. Jest twórcą Laboratorium RTV i Badań Medioznawczych w Multidyscyplinarnym Centrum Badawczym UKSW w Dziekanowie Leśnym – najnowocześniejszym ośrodkiem UKSW zajmującym się wykorzystaniem cyfrowych technik obliczeniowych w różnych dziedzinach nauki. Ekspert Ministerstwa Edukacji – członek Rady ds. Informatyzacji Edukacji przy ministrze edukacji, wcześniej członek Rady ds. Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w Ministerstwie Edukacji i Nauki.
  • Oktawia Rączy – Z ponad 11-letnim doświadczeniem w branży komunikacji, specjalizuje się w komunikacji strategicznej, relacjach z mediami oraz zarządzaniu marką. Jako PR Manager w Xiaomi odpowiada za komunikację medialną oraz budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami, zapewniając skuteczną realizację kampanii marketingowych, premier produktowych oraz wystąpień publicznych. W trakcie swojej kariery opracowywała i wdrażała zintegrowane strategie komunikacyjne dla globalnych marek, takich jak Procter & Gamble, PepsiCo, SHEIN, Veolia, Pernod Ricard Group, RTB House, Reckitt, Knauf i wielu innych. Jej doświadczenie obejmuje komunikację korporacyjną, CSR oraz komunikację marek, ze szczególnym uwzględnieniem analiz konsumenckich, trendów rynkowych i strategii opartych na danych. W Xiaomi skutecznie buduje i rozwija obecność marki w mediach, realizując udane premiery produktowe i wzmacniając jej rozpoznawalność na kluczowych rynkach. Posiada udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii, które trafiają do zróżnicowanych grup odbiorców i przekładają się na wymierne rezultaty biznesowe.
    Absolwentka prestiżowego programu „30Under30” Amerykańskiej Izby Handlowej, wyróżnia się nowoczesnym, nastawionym na rezultaty podejściem do zarządzanych projektów.
  • Mateusz Karolak – ekspert w dziedzinie technologii telewizyjnych i multimedialnych, z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy na styku broadcastu, OTT i transformacji IP. Obecnie pełni funkcję CEO oraz współzałożyciela firmy VBRIDGE, która wspiera nadawców i dostawców treści w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań transmisji wideo, opartych na otwartych standardach. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku Elektronika i Telekomunikacja. Jego ścieżka zawodowa łączy zaawansowaną wiedzę inżynierską z umiejętnością tworzenia innowacyjnych usług dla rynku mediów i technologii.
  • Aleksandra Michalczyk – ekspertka branży HR z doświadczeniem w rekrutacji i rozwoju wysoko wyspecjalizowanych specjalistów z sektora technologicznego i medialnego. Na co dzień współpracuje z programistami, analitykami, data scientistami oraz metodologami badań. Prowadzi rekrutacje na kluczowe stanowiska dla rozwoju organizacji. Od blisko 10 lat związana z firmą Gemius, gdzie pełni rolę HR Business Partnera dla pionu technologii, ściśle współpracując z CTO. Odpowiada za rozwój kompetencji i strategiczne wsparcie kadry technicznej tworzącej narzędzia do pomiaru mediów. Jej styl pracy wyróżnia się analitycznym podejściem, dbałością o procesy i głębokim zrozumieniem specyfiki środowisk technologicznych. Absolwentka studiów magisterskich z zakresu socjologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku HR Business Partner. W pracy stawia na precyzję, relacje i partnerską współpracę z ekspertami w wymagających, specjalistycznych obszarach
  • Katarzyna Ślipka – praktyczka HR z blisko 10-letnim doświadczeniem w rekrutacji, projektach rozwojowych, działaniach employer brandingowych i budowaniu partnerskich relacji w pracy. Od kilku lat związana z rynkiem mediów i technologii. W firmie Gemius rekrutuje i wspiera rozwój specjalistów m.in. z obszaru analityki danych mediowych, data science, metodologii badań, marketingu i sprzedaży. Na co dzień stawia na nowoczesne i relacyjne podejście do HR, wspiera liderów w budowaniu zaangażowanych zespołów. Absolwentka studiów magisterskich z zarządzania zasobami ludzkimi oraz podyplomowych studiów z HR Business Partneringu. Ukończyła również studia na kierunku Psychopedagogika kreatywności, które ukształtowały jej nieszablonowe, otwarte i nowoczesne podejście do ludzi i procesów w organizacji.
  • Magdalena Urbańska – Ekspertka w zarządzaniu projektami/programami i strategiach rozwoju z 20-letnim doświadczeniem w sektorach, mediów, technologii i sportu. Jako Head of eCommerce Solutions w asknet Solutions opracowała i wdrożyła innowacyjne rozwiązania, które podniosły efektywność e-commerce klientów na arenie międzynarodowej. W Polskim Związku Piłki Nożnej, jako Dyrektor Departamentu Grassroots, zwiększyła liczbę uczestników programów młodzieżowych o 20% rocznie i pozyskała 11,2 mln euro finansowania, a także rozwinęła projekty cyfrowe z zasięgami do 22,4 mln użytkowników. Współpracowała z BBC W jako Producent Wykonawczy oraz z UEFA jako niezależny konsultant.
    Prowadzi firmę doradczą ELEVATE Strategic & Business Development, wspierając organizacje w budowaniu kapitału społecznego i inicjatyw sportowych. Jest wykładowcą Uniwersytetu Civitas i posiadaczką tytułu Canadian Executive MBA z SGH oraz certyfikatu z Design Thinking MIT Sloan. Promuje etyczne przywództwo oraz różnorodności w sporcie i mediach. Została wskazana przez Forbes Women Polska, jedną z 25 kobiet wartych obserwowania w 2025 roku.
  • Paweł Bobrowski – redaktor, Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Jest dziennikarzem radiowym i telewizyjnym (karta mikrofonowa P.R. kat. „S”), publicystą, wykładowcą uniwersyteckim, konferansjerem, trenerem sztuki wystąpień publicznych. Od 1994 roku pracuje w Radiu Dla Ciebie. Był kierownikiem Redakcji Muzycznej RDC, dyrektorem muzycznym, kierownikiem Działu Oprawy Muzycznej i Promocji Antenowej oraz Szefem Muzycznym Stacji i z-cą Kierownika Programu. Prowadził audycje muzyczne w Pierwszym Programie Polskiego Radia, TVP3 oraz Polsat 2. Był wykładowcą Szkoły dla Prezenterów Radiowych i DJ-ów w Polskim Radiu. Jest pomysłodawcą, założycielem i koordynatorem Ośrodka Szkoleń Medialnych RDC Warszawa.
    Współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji I Bibliologii oraz z Akademią Dziennikarstwa I Realizacji Dźwięku w Warszawie. Jest wykładowcą Sztuki Wystąpień Publicznych oraz Mentorem Szkoły Głównej Handlowej.
  • Wojciech Kowalczyk – Zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju w Biurze Reklamy i Marketingu TVP. W mediach i reklamie od dwóch dekad. W Biurze Reklamy i Marketingu TVP odpowiada za komunikację i rozwój produktów. W przeszłości związany z OMD Poland, Atmedia oraz Viasat. Współtwórca i pomysłodawca książki „Marketing generacji silver”, pierwszego kompleksowego opracowania tematyki senioralnej w marketingu. Jest współtwórcą branżowego serwisu ScreenLovers oraz współorganizatorem konferencji VideoWars by ScreenLovers. Członek Rady Nadzorczej IAB Polska oraz Członek Rady Nadzorczej MOC TV.
  • Bartłomiej Wichniarz – menedżer z blisko 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu strategicznym oraz branży mediów. Kierował projektami w firmach doradczych, technologicznych i medialnych, specjalizując się w innowacjach, zarządzaniu zmianą i rozwoju organizacji. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, aktywnie działa w środowiskach biznesowych. Jako wykładowca akademicki łączy praktyczne doświadczenie z wiedzą teoretyczną, przygotowując studentów do wyzwań cyfrowej gospodarki.
  • Katarzyna Grześków – Doświadczona managerka i ekspertka w zarządzaniu projektami medialnymi, ze szczególnym uwzględnieniem branży telewizyjnej i digitalowej. Od lat skutecznie łączy kompetencje strategiczne, redakcyjne i technologiczne, kierując zespołami odpowiedzialnymi za rozwój i utrzymanie kluczowych serwisów oraz platform streamingowych. Współpracowała m.in. z Telewizją Polską, gdzie zarządzała zespołami redakcyjnymi i programowymi, odpowiadając za strategię, rozwój oraz wdrażanie projektów związanych z platformami TVP VOD i TVP.pl. Wydawana przez zespół redakcyjny pod jej kierownictwem platforma TVP VOD osiągała milionowe zasięgi i generowała dziesiątki milionów odsłon, z powodzeniem konkurując z największymi międzynarodowymi serwisami streamingowymi. Dodatkowo specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania prawami własności intelektualnej, wspierając artystów oraz producentów filmowych i telewizyjnych w negocjacjach i analizie umów. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Podyplomowe Studia Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, co pozwala efektywnie łączyć aspekty kreatywne, biznesowe i prawne w realizowanych projektach.
  • Bartosz Wójcik – Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu online, specjalizujący się w wykorzystaniu badań rynkowych do maksymalizacji efektów prowadzonych kampanii internetowych. Posiada bogate doświadczenie w szkoleniu polskich firm, pomagając im skutecznie wykorzystać narzędzia marketingu cyfrowego do optymalizacji ich strategii komunikacyjnych. Kieruje programami certyfikacji Mediapanel oraz AdReal w ramach Gemius, mającymi na celu zgłębienie wiedzy na temat konsumpcji mediów i aktywności reklamowej w Polsce. Odpowiada za dwa kluczowe raporty dla branży E-commerce i Social Media, realizowanych przez Gemius we współpracy z IAB Polska oraz Polskimi Badaniami Internetu, które dostarczają cennych danych i wskazówek dla przedsiębiorstw działających w przestrzeni cyfrowej. Autor artykułów i komentarzy eksperckich w magazynach branżowych, prelegent na konferencjach branżowych i webinarach.
  • Marlena Kondtrat – Doktor nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse, pracuje jako adiunktka w katedrze zarządzania Uniwersytetu Civitas. Prowadzi zajęcia na studiach polsko i anglojęzycznych. Naukowo zajmuje się wpływem silver tsunami na procesy gospodarcze. Jako członkini zarządu Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej odpowiada za obszar włączania cyfrowego osób dojrzałych, tworząc programy edukacyjne mające na celu podnoszenie kompetencji cyfrowych seniorów w Polsce. Publikuje na temat wpływu nowych technologii na wybrane grupy społeczne, z uwzględnieniem wieku, płci, miejsca zamieszkania. Realizuje liczne projekty naukowo-badawcze związane m.in. z badaniami rynku medialnego oraz zarządzaniem różnorodnością w organizacjach. Pracuje jako Senior Project Managerka w Ogólnopolskim Związku Nadawców Telewizyjnych MOC TV, zawodowo związana jest również z Uniwersytetem Warszawskim i Uniwersytetem SWPS.

Kontakt

Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas

+48 503 442 487
pok. 1251, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa