- Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
- Tryb studiów:niestacjonarne
(zobacz także: stacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
- Kierunek:Socjologia
W dzisiejszym świecie tradycyjne i cyfrowe kanały komunikacyjne łączą się, tworząc kompleksową sieć wymiany informacji. Kluczowa więc staje się umiejętność skutecznego zarządzania komunikacją i marką, zarówno w przestrzeni publicznej, jak i biznesowej czy społecznej.
Dzięki studiom w Collegium Civitas nauczysz się projektować marki, o których usłyszy świat.
Poznasz nie tylko zasady i narzędzia skutecznej komunikacji zintegrowanej, aby tworzyć spójne i efektywne przekazy. Zgłębisz także psychologię zachowań konsumenckich, nauczysz się wykorzystywać nowoczesne technologie i kanały cyfrowe, oraz rozwiniesz umiejętności analityczne i strategiczne. Wszystko to jest niezbędne do monitorowania efektywności komunikacji i dostosowywania strategii do zmieniającego się otoczenia.
Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Twoje korzyści finansowe
- Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
- W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
- Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
- Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
- Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych
Co po studiach?
- Działy PR, marketingu w firmach komercyjnych i instytucjach publicznych
- Agencje badań rynku i konsumentów
- Media tradycyjne i elektroniczne
- Agencje interaktywne
- Agencje full service
- Agencje brand design
- Agencje public relations
- Agencje eventowe
- Domy mediowe
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa