-
Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
-
Tryb studiów:stacjonarne
-
Język wykładowy:polski i angielski
-
Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
-
Kierunek:Socjologia/Sociology
Studia na specjalności Marketing, reklama i nowe media przygotują Cię wszechstronnie do pracy w marketingu. Nie tylko poznasz najnowsze techniki marketingowe, ale także zdobędziesz wiedzę socjologiczną i nauczysz się prowadzić badania rynku. Spotkania z coachem pozwolą Ci poznać swoje predyspozycje.
Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy w marketingu
Dowiesz się, jak zaplanować kampanię marketingową i PR-ową, wykreować zainteresowanie w mediach społecznościowych, wprowadzić produkt na rynek, a także jak stworzyć dobre copy. Wiedzę uzupełnisz o znajomość zagadnień psychologii reklamy.
2
Dowiedz się, jak pracuje socjolog
Twój warsztat marketera będzie się opierał na solidnej podstawie socjologicznej. Nauczysz się także obsługiwać specjalistyczne programy do analizy danych jakościowych i ilościowych, dzięki czemu będziesz potrafił zaprojektować np. badanie rynku i zinterpretować dane.
3
Ucz się od praktyków
Zajęcia specjalnościowe prowadzą eksperci od lat z sukcesami realizujący kampanie marketingowe dla różnych marek. Od nich dowiesz się, jak funkcjonuje ta branża.
4
Ucz się w praktyce
Marketingu nie da się nauczyć z książek. To bardzo praktyczna dziedzina. Dlatego też stosowanie narzędzi marketingowych wyćwiczysz podczas warsztatów, ćwiczeń, zadań i projektów.
5
Buduj swoje CV
Przed Tobą wiele ciekawych wzywań i projektów związanych z marketingiem. Zrealizujesz także praktyki w firmie, które pozwolą Ci lepiej poznać branżę i specyfikę pracy. Możesz również brać udział w konkursach branżowych. Wszystkie te doświadczenia stworzą Twoje portfolio, o którym będziesz mógł opowiedzieć podczas pierwszej rozmowy o pracę.
Atuty:
- kompleksowo przygotujesz się do pracy w marketingu – zdobędziesz umiejętności w zakresie np. planowania działań, budowania wizerunku, komunikacji z otoczeniem rynkowym firmy, copywritingu;
- uczysz się w praktyce stosowania narzędzi marketingowych: część przedmiotów, zwłaszcza tych z obszaru kreacji czy strategii ma charakter warsztatowy;
- możesz skorzystać ze spotkań z coachem, dzięki któremu lepiej poznasz swoje mocne strony i predyspozycje;
- wykształcisz kompetencje miękkie w zakresie np. kreatywnego myślenia, komunikacji interpersonalnej czy autoprezentacji;
- masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
- studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
- masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
- certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.
Jesteśmy także online
- w semestrze zimowym 2020/2021 zrealizowaliśmy łącznie 6367 jednostek zajęć online, w tym 2101 wykładów i 4266 ćwiczeń w ramach prawie 600 przedmiotów na studiach I i II stopnia;
- większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
- trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
- kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.
Gdzie możesz pracować po studiach:
- agencje marketingowe, interaktywne i PR;
- agencje eventowe i ambientowe;
- domy mediowe;
- działy marketingu i PR;
- media (Internet, telewizja, prasa, radio).
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa