Zarządzanie w firmach mediowych (PL-EN)

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

  3. Język wykładowy:
    polski i angielski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Dziennikarstwo i nowe media

 

Rynek mediów podlega ciągłym zmianom dzięki rozwojowi technologicznemu transformacji do świata cyfrowego. Powstają nowe platformy i modele biznesowe, które zyskują coraz większą popularność. Zmienia się zatem rola i znaczenie menadżera mediów. Musi on nie tylko rozumieć specyfikę nowoczesnego rynku mediowego, ale także znać i odpowiednio dobierać narzędzia, podejmować efektywne decyzje i umiejętnie zarządzać zespołem.
 

Twoje 5 kroków do kariery menadżera firmy mediowej:
1
Poznaj nowoczesne media
Podczas studiów poznasz najnowsze trendy rynkowe, istniejące i rozwijające się modele biznesowe oraz charakterystykę nowoczesnych mediów. Poznasz modele OTT, FAST Channel, DAI, podcasty i wiele innych nowych rozwiązań.
2
Ucz się od ekspertów
Poznasz rynek mediów od praktyków, twórców rynku telewizyjnego, internetowego, prasowego i radiowego. Wspierać Cię będą specjaliści m.in. Związku Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych „MOC TV”, będącego partnerem specjalności.
3
Rozwijaj swoje umiejętności
W trakcie trzech lat studiów będziesz wzmacniać swoje kompetencje komunikacyjne i analityczne. Nauczysz się zarządzać zespołem, poszukiwać i przetwarzać dane. Zajęcia będą miały charakter wykładów, ćwiczeń i konwersatoriów. Będziesz realizować projekty grupowe oraz indywidualne.
4
Naucz się nowoczesnego zarządzania
Program studiów dostarczy Ci wiedzy potrzebnej do pracy w zespołach kreatywnych, współpracy z innymi i zarządzania pracownikami. Dowiesz się, jak badać konsumpcję mediów, w szczególności mediów telewizyjnych i video online, nauczysz się opracowywać i wdrażać model finansowania badania konsumpcji mediów.
5
Buduj swoje CV
Projekty i zadania, które zrealizujesz na zajęciach, to coś więcej niż tylko szansa na zdobycie wiedzy w praktyce. To także mocne punkty w Twoim CV. Podczas studiów odbędziesz praktyki w przedsiębiorstwach mediowych, a także poznasz od podszewki rynek nowych mediów i mediów tradycyjnych.

 

Atuty:

  • poznasz specyfikę rynku mediów;
  • nauczysz się, jak zarządzać projektami i zespołami w mediach;
  • nauczysz się rozumieć i wykorzystywać dane mediowe;
  • dowiesz się, na czym polega praca specyficznych obszarów spółek mediowych;
  • poznasz zawiłości technologiczne i nowe modele biznesowe;
  • zdobędziesz kompetencje w pracy w ciągle zmieniającym się i wymagającym środowisku informacji i dezinformacji;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Akademickiego Biura Karier CC przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
  • większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.

 


 

Absolwenci mogą starać się o zatrudnienie:

  • na stanowisku menadżera w przedsiębiorstwach mediowych (wydawnictwa, telewizje, radia, platformy i portale internetowe);
  • w organizacjach kultury;
  • we wszystkich firmach wykorzystujących nowoczesne media.

 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa