Czy wystarczy wesprzeć WOŚP?  O tym, czym jest marka zaangażowana

Udostępnij strone

02.12.2023

Zapraszamy do odsłuchania pierwszego odcinka podcastu  Civitas on Air & Przyszła przyszłość, cyklu w którym eksperci rozmawiają o wynikach badania „Marka Zaangażowana 2.0″.

Cykl „Przyszła przyszłość” poświęcony został wynikom badania „Marka Zaangażowana 2.0, zrealizowanego w tym roku  przez ABR SESTA, Ośrodek Badań nad Przyszłością Collegium Civitas, Fundację BrandyLab oraz Syno Poland.

W pierwszym odcinku Civitas on Air & Przyszła przyszłość, o tym, czym jest marka zaangażowana, rozmawiają Grażyna Skarżyńska (Collegium Civitas) oraz Jakub Śwircz (BrandyLab), którzy postarają się odpowiedziec na pytania:

  • Czym jest green marketing?
  • Co to znaczy, że marka jest zaangażowana?
  • Dlaczego na tzw. „listy wstydu” trafiają marki, a nie ich właściciele?
  • Jak pandemia i wojna w Ukrainie wpłynęły na strategię i komunikację zaangażowanych marek?

Link do pierwszego odcinka podcastu Civitas on Air & Przyszła przyszłość: Czy wystarczy wesprzeć WOŚP? O tym, czym jest marka zaangażowana. 

Podcast dostępny także na YouTube Civitas onAir, Spotify, Google Podcasts, Player FM, Apple Podcasts.

Za realizację nagrań i postprodukcję odpowiadał student Collegium Civitas: Krzysztof Tyczyński.

___________

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą częścią raportu „Marka Zaangażowana 2.0” – „Co to znaczy zaangażowanie?” (do pobrania bezpłatnie).

Czytelnicy raportu znajdą w nim m.in. analizy znaczenia zaangażowania marek, roli Listy Wstydu i Przebaczenia oraz wpływu postaw konsumenckich na interakcję z markami. Wyniki badania mogą pomóc właścicielom i kreatorom marek w lepszym zrozumieniu tego, co mieści się we współczesnej definicji zaangażowania marki, jak można budować trwałe i mocne relacje oraz jakie kroki podejmować, by miały one szansę przejść pozytywną weryfikację, kiedy konsumenci powiedzą „sprawdzam!”.