Digital Marketing

Udostępnij strone

Kierownik specjalności:

Ewa Opach
Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska DIMAQ, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji Komunikacji Marketingowej.
Związana z IAB Polska, gdzie od początku zajmuje się wdrażaniem i rozwojem DIMAQ – międzynarodowego programu certyfikacji umiejętności e-marketingowych. Oprócz doświadczenia zawodowego swoje kompetencje poszerzała, kończąc dwa kierunki studiów podyplomowych – zarówno w zakresie HR, jak i digital marketingu.

 

Zajęcia poprowadzą eksperci branżowi zrzeszeni w IAB Polska, między innymi:

Anna Robotycka
Trenerka DIMAQ. Twórczyni i właścicielka agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego.
 

Jacek Szostak
Trener DIMAQ. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów.
 

Tomasz Szulkowski
Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska, Chief Operating Officer w [m]spark, akceleratorze rozwiązań z obszaru martech (technologie w marketingu), odpowiedzialny za wdrażanie innowacji produktowych w ramach holdingu GroupM. Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, w tym z branżą mobile od 9 lat. Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska od dwóch kadencji. Autor licznych publikacji i oraz wystąpień branżowych.
 

Paulina Kozyra
Ekspertka w dziedzinie content marketingu, reklamy natywnej i działań afiliacyjnych, Szefowa Grupy Roboczej Content Marketing w IAB Polska (5 kadencja), Wice-szefowa Grupy Roboczej Performance w IAB Polska, Członkini Stowarzyszenia Content Marketing Polska, Country Manager TradeTracker Polska. Panelistka, prelegentka i autorka branżowych publikacji. Z wykształcenia filolog klasyczny i filolog polski. Ponad 17-letnie doświadczenie mediowe zdobywała w takich grupach mediowych jak: Ringer Axel Springer, Grupa WP, Polska Agencja Prasowa, GroupM (WPP Holding).
 

Jacek Jankowski
Senior Account Manager, Wirtualna Polska. W branży marketingu online od ponad dwóch dekad, z czego ponad połowę tego czasu związany jest z grami i ich wykorzystaniem w marketingu. Obecnie w WP wspiera rozwój gamingu i esportu. Współpracuje z największymi wydawcami gier free to play, jego pasją obok gier i marketingu jest edukacja. W mediach społecznościowych dociera do młodszych odbiorców na tiktok.com/@tatagracza a część jego obserwacji rynku można zauważyć na prywatnym blogu – jacekjankowski.pl.
 

Karolina Bąkowska
Social Media & Gaming Manager, GoldenSubmarine – niezależna agencja postdigitalowa. Na pokładzie GoldenSubmarine od ponad czterech lat wspiera marki w obszarze social media zawsze stawiając nieszablonowe podejście ponad utarte ścieżki. Poszukiwania nowych sposobów na skuteczną i kreatywną komunikację ukierunkowały jej zainteresowania głównie na gaming marketing, ale nadal eksploruje możliwości oferowane przez bardziej tradycyjne platformy społecznościowe.
 
Justyna Oracz
Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. W Fantasyexpo zajmuje się marketingiem oraz public relations. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.
 

Hubert Świtalski
Doświadczony menadżer i ekspert cyfrowy z bogatą wiedzą w zakresie mediów, reklamy i marketingu. Koncentruje się na sprzedaży i rozwoju biznesu. Wszechstronna wiedza na temat różnych sektorów: wydawca, sieć sprzedaży reklam, reklamodawca, biuro sprzedaży reklam i ad tech. Doświadczenie w zakresie mediów drukowanych, internetowych i OOH, a także współpracy z telewizją, radiem i influencerami. Biegłość w zarządzaniu operacjami sprzedażowymi w obszarze digital.
 

Monika Bartołd
Trenerka DIMAQ. Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizuje szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych.
 

Kadra może ulec nieznacznym zmianom.


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa