Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    niestacjonarne

    (zobacz także: stacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 

Globalny marketing to przede wszystkim innowacje i kreatywność, które kształtują przyszłość komunikacji międzynarodowej.

Niektórzy zastanawiają się nad wpływem nowych technologii na marketing, Ty dzięki studiom w Collegium Civitas, nauczysz się je wykorzystywać do tworzenia innowacyjnych kampanii marketingowych i reklam.

Nie tylko przekażemy Ci kompleksową wiedzę o najnowszych trendach w mediach społecznościowych, technikach i narzędziach marketingowych. Nauczysz się także planować i koordynować kampanie marketingowe o globalnym zasięgu. I to takie, które będą skuteczne w różnorodnych kulturowo regionach.

Jak to osiągniesz?
1
Nauczysz się, jak kształtować produkty i marki, w tym markę narodową, aby odnosiły sukces na globalnej arenie. Zrozumiesz, jak wykorzystywać trendy w mediach społecznościowych do budowania silnej obecności marki.

2
Opanujesz umiejętność stosowania zaawansowanych instrumentów marketingowych, w tym narzędzi analitycznych i programów do analizy danych. Rozwiniesz także kompetencje miękkie, jak autoprezentacja czy komunikacja interpersonalna, w tym także międzykulturowa.

3
Pod okiem praktyczek/praktyków w dziedzinie dyplomacji, stosunków międzynarodowych i marketingu, poznasz branżę od środka, zdobywając praktyczne umiejętności i cenne wskazówki.

4
Dzięki licznym warsztatom i ćwiczeniom, będziesz planować swoje pierwsze kampanie marketingowe, co pozwoli Ci na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.

5
Praktyki w firmach działających w obszarze marketingu międzynarodowego, reklamy i nowych mediów pozwolą Ci na zdobycie doświadczenia i umiejętności. Staną się one solidnym fundamentem Twojej przyszłej kariery. Pomoże Ci o nią zadbać także Akademickie Biuro Karier CC, które przez cały czas trwania studiów oferuje kompleksowe wsparcie doradcze i coachingowe.

 

Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
  • Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych

 

Co po studiach?

  • Agencje brandingowe
  • Domy mediowe
  • Agencje marketingowe i PR
  • Portale internetowe
  • Działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach
  • Media (internet, telewizja, prasa, radio)
  • Instytucje publiczne, państwowe i samorządowe
  • Korporacje i organizacje międzynarodowe
  • Firmy konsultingowe

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa