Zmiany zaczynają się od podstaw. O ewolucji konsumenta i roli edukacji | Civitas on Air & Przyszła przyszłość #6

Udostępnij strone

 

Czym zajmuje się Federacja Konsumentów? Jak zmienili się konsumenci w ostatnim czasie? Czy ważne są dla nich wpływ produkcji na środowisko, współpraca marek z lokalnymi społecznościami, sposób traktowania pracowników przez pracodawców? Dlaczego tak ważna jest edukacja społeczeństwa w zakresie praw konsumentów? Jak wydarzenia na drugim końcu globu wpływają na decyzje na nasze zakupowe? Czy możemy ufać reklamom? Jaka powinna być marka zaangażowana?

W kolejnym odcinku podcastu „Przyszła przyszłość” Grażyna Skarżyńska (Collegium Civitas) i Jakub Śwircz (BrandyLab) rozmawiają z wiceprezeską Rady Krajowej Federacji Konsumentów, Elżbietą Szadzińską.

Pierwsza część raportu „Marka Zaangażowana 2.0. Co to znaczy zaangażowanie?” jest dostępna do pobrania bezpłatnie.

Czytelnicy raportu znajdą w nim m.in. analizy znaczenia zaangażowania marek, roli Listy Wstydu i Przebaczenia oraz wpływu postaw konsumenckich na interakcję z markami. Wyniki badania mogą pomóc właścicielom i kreatorom marek w lepszym zrozumieniu tego, co mieści się we współczesnej definicji zaangażowania marki, jak można budować trwałe i mocne relacje oraz jakie kroki podejmować, by miały one szansę przejść pozytywną weryfikację, kiedy konsumenci powiedzą „sprawdzam!”.

Badanie „Marka Zaangażowana 2.0” zostało zrealizowane przez ABR SESTA, Ośrodek Badań nad Przyszłością Collegium Civitas, Fundację BrandyLab oraz SYNO Poland.