Badania na rynku mediowym

Udostępnij strone

  • Kierownikiem studiów jest Aleksandra Chmielewska
  • Koordynatorem po stronie Gemius Bartosz Wójcik
  • Koordynatorem po stronie Nielsen: Lucyna Koba
  • Koordynatorem po stronie KBR: Marcin Kujawski

Zajęcia prowadzą: (lista wykładowców z krótkimi notkami biograficznymi + zdjecie)

 

  • Lucyna Koba
  • Joanna Kopeć
  • Justyna Porębska
  • Bartosz Wójcik – Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu online, specjalizujący się w wykorzystaniu badań rynkowych do maksymalizacji efektów prowadzonych kampanii internetowych. Posiada bogate doświadczenie w szkoleniu polskich firm, pomagając im skutecznie wykorzystać narzędzia marketingu cyfrowego do optymalizacji ich strategii komunikacyjnych. Kieruje programami certyfikacji Mediapanel oraz AdReal w ramach Gemius, mającymi na celu zgłębienie wiedzy na temat konsumpcji mediów i aktywności reklamowej w Polsce. Odpowiada za dwa kluczowe raporty dla branży E-commerce i Social Media, realizowanych przez Gemius we współpracy z IAB Polska oraz Polskimi Badaniami Internetu, które dostarczają cennych danych i wskazówek dla przedsiębiorstw działających w przestrzeni cyfrowej.  Autor artykułów i komentarzy eksperckich w magazynach branżowych, prelegent na konferencjach branżowych i webinarach.
  • Karolina Łaciak – Karolina Łaciak to doświadczony ekspert na rynku mediowym, muzyk z wykształcenia i urodzona krakowianka. Jej bogata ścieżka zawodowa obejmuje różnorodne etapy, które wpłynęły na jej wszechstronne doświadczenie. Przez wiele lat była właścicielką biznesu skupiającego się na organizacji zajęć edukacyjnych i eventów dla dzieci w przedszkolach i szkołach. Ta dynamiczna praca nauczyła ją elastyczności, kreatywności oraz umiejętności efektywnego działania w zmiennym otoczeniu. Pandemia COVID-19 stała się punktem zwrotnym w jej karierze, prowadząc ją do odkrycia pasji do technologii i nowych wyzwań w branży medialnej. Rozpoczynając jako Junior Analityk, zdobywała doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego, aby ostatecznie osiągnąć rolę Product Ownera. Aktualnie jest odpowiedzialna za rozwój aplikacji analitycznych oraz narzędzi do pomiaru internetu. Jej praca obejmuje nie tylko dostarczanie technicznych rozwiązań, ale także aktywne wspieranie pracowników i klientów w zdobywaniu wiedzy technicznej oraz jej praktycznym wykorzystaniu. Jej zaangażowanie i profesjonalizm sprawiają, że jest cenionym liderem w swojej dziedzinie.
  • Aleksandra Załęska – Od 2020 r. odpowiada w Gemius za realizację i rozwój badania Mediapanel oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Z rynkiem badań związania jest od 2010 roku, pracowała w działach badań, m.in. w TVN S.A oraz agencji Content Spot. Współautorka Raportu Strategicznego IAB, Prelegentka Forum IAB, Wykładowczyni KUL. Regularnie prowadzi szkolenia z zakresu pomiaru widowni internetowej. Absolwentka Psychologii KUL i Psychologii Sportu AWF. Miłośniczka sportu – uprawia wspinaczkę i nurkowanie.
  •  Dr Aleksandra Chmielewska – Doktor nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse. Wykładowca akademicki ALK, UW, CC, Adiunkt AMP. Z rynkiem mediów związana od 22 lat współpracując z nadawcami, radiowymi, telewizyjnymi i wydawcami. Autorka licznych artykułów i nagrodzonych przez KRRiT monografii. Członek Rady Interesariuszy Zewnętrznych – organu doradczego powstającego w WDIB UW, członek PTKS oraz Członek Centrum badań mediów i społeczeństwa. Ekspertka w zarządzaniu projektami mediowymi i technologicznie zaawansowanymi, łączy wieloletnie doświadczenie akademickie z praktyką w największych polskich organizacjach. Obecnie Director Of Strategic Projects w Gemius. Specjalizuję się w personalizacji treści i innowacjach na rynku mediów, co udowodniła, wprowadzając rozwiązania cyfrowe i prowadząc kluczowe projekty transformacji w takich firmach jak Gemius czy TVP. LinkedIn: https://pl.linkedin.com/in/aleksandra-chmielewska-phd-b55507b1
  • Jarosław Pawlak – Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w badaniach mediów. Wprowadzał na polski rynek standardy badawcze: prasy (w ramach Polskich Badań Czytelnictwa), internetu, radia i reklamy zewnętrznej. Pracował dla międzynarodowych agencji badawczych: TNS, Comscore oraz mediów: Wirtualna Polska (Dyrektor Badań i Analiz), Stroer OOH (Dyrektor Badań). Współzałożyciel i wiceprezes RN Polskich Badań Internetu (2000 rok) oraz współtwórca metodologii badań internetu w Polsce. Obecnie w Gemius odpowiada za rozwój merytoryczny badania Mediapanel.