- Techniki sprzedaży
- Planowanie i analizy sprzedażowe
- Merchandising
- Obsługa i relacje z klientami
- Negocjacje w handlu
- Podstawy prawa handlowego
- Multichannel, omnichannel i cross-marketing
- Struktury i strategie w handlu
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2025/2026*
- w przygotowaniu
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty kierunku Marketing i sprzedaż dla osób rozpoczynających naukę od r. ak. 2025/2026
- Analiza rynku i konkurencji
- Badania marketingowe
- Etyka w biznesie
- Kompetencje komunikacyjne
- Marketing B2B
- Myślenie innowacyjne i kreatywne
- Negocjacje w biznesie
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Podstawy marketingu
- Podstawy myślenia krytycznego
- Psychologia w marketingu i sprzedaży
- Statystyka
- Strategie sprzedaży
- Wykorzystanie AI w marketingu i sprzedaży
- Zachowania konsumenckie
- Zarządzanie zespołem
- Praktyki zawodowe
- Zajęcia dyplomowe
- WF
- Studia stacjonarne: lektorat języka angielskiego lub francuskiego lub hiszpańskiego lub niemieckiego (nie można wybrać języka ojczystego)
oraz
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas
22 656 71 89
pok. 1251,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa