3. Podniesienie jakości zarządzania uczelnią – kompetencje kadry akademickiej

Udostępnij strone

 

Celem działań jest podniesienie efektywności i jakości zajęć dydaktycznych prowadzonych przez kadrę akademicką Collegium Civitas, dzięki poznaniu nowoczesnych i innowacyjnych metod kształcenia, technik i narzędzi nauczania.

Cel zostanie osiągnięty dzięki przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów oraz realizacji zagranicznych staży dydaktycznych.

Wszyscy uczestnicy szkoleń/warsztatów/staży dydaktycznych zostaną objęci bilansem kompetencji przed rozpoczęciem i po zakończeniu udziału w projekcie.
 
W ramach zadania 3 oferujemy następujące formy wsparcia:

1. Szkolenia/warsztaty:

  • Design thinking w nauczaniu i prezentacjach naukowych – 2 edycje 10 godzin × 8 osób
  • Learning by doing – 2 edycje 10 godzin × 8 osób
  • Game based learning – 2 edycje 6 godzin × 8 osób
  • Flipped classroom – 2 edycje 8 godzin × 8 osób
  • Projektowanie i prowadzenie webinarów i kursów on-line – 2 edycje 10 godzin × 8 osób
  • Projektowanie modułów dydaktycznych on-line – 4 edycje 10 godzin × 8 osób
  • Komunikacja synchroniczna i asynchroniczna – 2 edycje 10 godzin × 8 osób
  • Narzędzia on-line wspierające proces dydaktyczny – 4 edycje x 10 godzin × 8 osób
  • Wykorzystanie aplikacji do współdzielenia programu w przygotowaniu zajęć dydaktycznych – 4 edycje × 10 godzin × 8 osób
  • „Wykorzystanie aplikacji do współdzielenia pracy w przygotowaniu zajęć dydaktycznych”

    Termin: 26 czerwca 2019r. godz. 9:00

    Opis:

    Spoglądanie w otchłań internetu i sklepu z aplikacjami mobilnymi może przypominać stanie przed niekończącymi się rzędami regałów z książkami. Jeśli nie jesteśmy w 100% pewni, czego szukamy, odnalezienie tej właściwej aplikacji, której potrzebujemy w danym momencie, może wymagać pomocy specjalisty.

    Oto zadanie, które coraz częściej staje przed współczesnym wykładowcą i nauczycielem: wybór i zastosowanie takich technologii na sali, które pomogą w procesie edukacyjnym nie jako jednorazowa atrakcja, ale efektywna zmiana, zarówno dla prowadzącego, jak i studentów.

    Jakie aplikacje warto wykorzystać podczas zajęć (i jak dobierać je do naszego celu?), a jakie ułatwią nam tworzenie i dystrybucję materiałów cyfrowych? Podczas spotkania, na które warto zabrać swój smartfon, przyjrzymy się bliżej i przećwiczymy w praktyce m.in :

    – wykorzystanie pakietu biurowego Microsoft Office jako narzędzi do pracy zdalnej i zarządzania wiedzą,

    – pracę z dyskiem wirtualnym,

    – aplikacje do planowania i współdzielenia zadań (np. Trello),

    – aplikacje do tworzenia ankiet, quizów i zbierania danych.

    Informacje o prowadzącym:

    Kamil Śliwowski – trener i animator edukacji medialnej, specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w edukacji, zwłaszcza w kontekście prawa autorskiego oraz ochrony prywatności. Na co dzień współpracuje z Fundacją Szkoła z Klasą, Fundacją Panoptykon i Społecznością Geek Girls Carrots. Autor gry edukacyjnej o prywatności w sieci „Trzęsienie danych”, bloguje o nowych technologiach i otwartych zasobach w edukacji na www.otwartezasoby.pl

Harmonogram szkoleń/warsztatów (do pobrania)

Harmonogram szkoleń (do pobrania)

Harmonogram szkoleń na styczeń 2021 (do pobrania)

Harmonogram szkoleń – marzec-kwiecień 2021 (do pobrania)

Harmonogram szkolenia – czerwiec 2021 (do pobrania)

 

2. Zajęcia indywidualne z języka angielskiego dla 4 osób (2 semestry)

Zrealizowane zostały indywidualne zajęcia z języka angielskiego dla pracowników kadry dydaktycznej. Szczegółowe kryteria rekrutacji zawarte są w „Regulaminie zadania 3…” – patrz niżej. Składanie dokumentów było możliwe do dnia 30.11.2019 r.

 

3. Staże dydaktyczne – miesięczne wyjazdy zagraniczne dla kadry akademickiej Collegium Civitas, których celem jest podniesienie kompetencji dydaktycznych dzięki poznaniu nowych metod, technik i narzędzi dydaktycznych poprzez szkolenia, wizytację zajęć, jak również prowadzenie/współprowadzenie zajęć na uczelni zagranicznej.

ZAKOŃCZONO NABÓR NA STAŻE DYDAKTYCZNE!

W związku z zakończeniem projektu Uczelnia 4.0 zakończyliśmy proces przyjmowania wniosków na staże dydaktyczne dla kadry akademickiej Collegium Civitas.

Podstawowe informacje o stażach:

  • Staż trwa co najmniej miesiąc.
  • W ramach projektu oferujemy 26 zagranicznych staży dydaktycznych.
  • Kandydat sam organizuje sobie miejsce stażowe i uzgadnia szczegóły z Uczelnią przyjmującą.
  • Kandydat przedstawia opis planowej działalności dydaktycznej w okresie realizacji stażu oraz zakładane rezultaty w odniesieniu do programu dydaktycznego realizowanego w Uczelni.
  • Kandydaci chcący wziąć udział w stażu poddani zostaną bilansowi kompetencji.
  • Uczestnicy dostają „czesne”, które pokrywa koszty związane z podróżą, pobytem, zakwaterowaniem, ubezpieczeniem i dietą.
  • Kandydat podpisuje z CC umowę na realizację stażu.
  • Wniosek może być cofnięty przez wnioskodawcę na każdym etapie postępowania rekrutacyjnego, do momentu podpisania umowy stażowej.
  • Osoba, która wzięła udział w stażu zobowiązana jest do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod poznanych w trakcie trwania stażu w wymiarze co najmniej semestru.

 

Harmonogram staży

Listy rankingowe przyznanych staży

 

 

DOKUMENTY DO POBRANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (W TYM APLIKUJĄCYCH O STAŻ)

NEWSLETTER

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).