Digital Marketing

Udostępnij strone

Kierownik specjalności:

Ewa Opach
Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska DIMAQ, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji Komunikacji Marketingowej.
Związana z IAB Polska, gdzie od początku zajmuje się wdrażaniem i rozwojem DIMAQ – międzynarodowego programu certyfikacji umiejętności e-marketingowych. Oprócz doświadczenia zawodowego swoje kompetencje poszerzała, kończąc dwa kierunki studiów podyplomowych – zarówno w zakresie HR, jak i digital marketingu.

 

Zajęcia poprowadzą eksperci branżowi zrzeszeni w IAB Polska, między innymi:

Anna Robotycka
Trenerka DIMAQ. Twórczyni i właścicielka agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego.
 

Jacek Szostak
Trener DIMAQ. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów.
 

Tomasz Szulkowski
Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska, Chief Operating Officer w [m]spark, akceleratorze rozwiązań z obszaru martech (technologie w marketingu), odpowiedzialny za wdrażanie innowacji produktowych w ramach holdingu GroupM. Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, w tym z branżą mobile od 9 lat. Szef Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska od dwóch kadencji. Autor licznych publikacji i oraz wystąpień branżowych.
 

Paulina Kozyra
Szefowa Grupy Roboczej Content Marketing IAB Polska. Menedżerka z ponad trzynastoletnim doświadczeniem w branży Digital Marketingu, zdobywanym w największych wydawnictwach i agencjach w Polsce. Obecnie, jako Head of Business Development rozwija nowo utworzony dział Contentive (Content & Native), w grupie kapitałowej DigiTree Group S.A. Członkini Stowarzyszenia Content Marketing Polska, prelegentka na konferencjach, panelach dyskusyjnych, webinariach. Wielokrotnie prowadziła szkolenia dla klientów oraz pracowników domów mediowych.
 

Jacek Jankowski
Senior Account Manager, Wirtualna Polska. W branży marketingu online od ponad dwóch dekad, z czego ponad połowę tego czasu związany jest z grami i ich wykorzystaniem w marketingu. Obecnie w WP wspiera rozwój gamingu i esportu. Współpracuje z największymi wydawcami gier free to play, jego pasją obok gier i marketingu jest edukacja. W mediach społecznościowych dociera do młodszych odbiorców na tiktok.com/@tatagracza a część jego obserwacji rynku można zauważyć na prywatnym blogu – jacekjankowski.pl.
 

Karolina Bąkowska
Social Media & Gaming Manager, GoldenSubmarine – niezależna agencja postdigitalowa. Na pokładzie GoldenSubmarine od ponad czterech lat wspiera marki w obszarze social media zawsze stawiając nieszablonowe podejście ponad utarte ścieżki. Poszukiwania nowych sposobów na skuteczną i kreatywną komunikację ukierunkowały jej zainteresowania głównie na gaming marketing, ale nadal eksploruje możliwości oferowane przez bardziej tradycyjne platformy społecznościowe.
 
Justyna Oracz
Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. W Fantasyexpo zajmuje się marketingiem oraz public relations. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Potrafi skutecznie łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.
 

Hubert Świtalski
Doświadczony menadżer i ekspert cyfrowy z bogatą wiedzą w zakresie mediów, reklamy i marketingu. Koncentruje się na sprzedaży i rozwoju biznesu. Wszechstronna wiedza na temat różnych sektorów: wydawca, sieć sprzedaży reklam, reklamodawca, biuro sprzedaży reklam i ad tech. Doświadczenie w zakresie mediów drukowanych, internetowych i OOH, a także współpracy z telewizją, radiem i influencerami. Biegłość w zarządzaniu operacjami sprzedażowymi w obszarze digital.
 

Monika Bartołd
Trenerka DIMAQ. Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Właścicielka fimy szkoleniowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizuje szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych.
 

Kadra może ulec nieznacznym zmianom.


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa