Marketing, reklama i nowe media w stosunkach międzynarodowych (PL-EN)

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

  3. Język wykładowy:
    polski i angielski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Stosunki międzynarodowe

 

Globalny marketing to przestrzeń, gdzie innowacja i kreatywność, spotykają się po to, by kształtować przyszłość komunikacji międzynarodowej.

Niektórzy zastanawiają się nad wpływem nowych technologii na marketing, Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, wykorzystasz je do tworzenia innowacyjnych kampanii marketingowych i reklam.

Dostarczymy Ci nie tylko wszechstronnej wiedzy o aktualnych trendach w mediach społecznościowych oraz najnowszych strategiach i narzędziach marketingowych. Nauczysz się również, jak efektywnie planować i realizować kampanie marketingowe o zasięgu globalnym, które będą rezonować w różnorodnych środowiskach kulturowych.

Jak to osiągniesz?
1
Nauczysz się projektowania produktów i kreowania marek, tak by odnosiły sukces na międzynarodowej arenie. Odkryjesz także, jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe do wzmocnienia pozycji marki na rynku.

2
Zdobędziesz biegłość w korzystaniu z zaawansowanych technik marketingowych, w tym narzędzi do analizy danych i analityki. Rozwiniesz również umiejętności miękkie, takie jak efektywna autoprezentacja i komunikacja interpersonalna, z naciskiem na aspekty międzykulturowe.

3
Zajęcia prowadzone są przez doświadczone/doświadczonych specjalistki/specjalistów z dziedziny marketingu, dyplomacji i stosunków międzynarodowych. Dzięki czemu zgłębisz praktyczne aspekty branży, zdobywając bezcenne doświadczenie i porady.

4
Dzięki intensywnym warsztatom i ćwiczeniom praktycznym, będziesz planować i realizować swoje pierwsze kampanie marketingowe, co będzie istotną przewagą konkurencyjną na rynku.

5
Udział w praktykach w przedsiębiorstwach specjalizujących się w marketingu międzynarodowym, reklamie i nowych mediach oraz zaangażowanie w branżowe konkursy, wyposaży Cię w praktyczne umiejętności i doświadczenie, które staną się podstawą Twojej przyszłej ścieżki zawodowej. Wsparcie Akademickiego Biura Karier CC, dostępne przez cały okres studiów, zapewni Ci także kompleksową pomoc doradczą i coachingową, wspierając rozwój kariery.

 
Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
  •  
    Co po studiach?

    • Agencje brandingowe
    • Domy mediowe
    • Agencje marketingowe i PR
    • Portale internetowe
    • Działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach
    • Media (internet, telewizja, prasa, radio)
    • Instytucje publiczne, państwowe i samorządowe
    • Korporacje i organizacje międzynarodowe
    • Firmy konsultingowe

     

    Kontakt

    Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

    22 656 71 89
    pok. 1210,
    Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
    pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa