Neuromanagement

Udostępnij strone

Kierownikiem studiów jest Monika Kłos – – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Dyplomowany Coach. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologii i Coachingu. Absolwentka studiów podyplomowych kierunku Neuroekonomia, Menedżer Projektu Naukowo-Badawczego, Doradztwo zawodowe, a także studiów europejskich przy Centrum Jeana Monneta.
Współwłaścicielka Pracowni Edukacji i Coachingu, trener biznesu pracuje z przedsiębiorstwami w zakresie komunikacji, strategii biznesowych i rozwojowych.
Od 2003 roku związana ze środowiskiem akademickim. Posiada doświadczenie na stanowisku Dziekana i Pełnomocnika Rektora Uczelni Wyższej. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych w ramach studiów I i II stopnia, studiów podyplomowych, kursów kwalifikacyjnych. Promotorka ponad 300 prac dyplomowych. Autorka programów studiów podyplomowych z zakresu zarządzania.
Ekspert w zakresie neurodydaktyki – regularna współpraca z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile i w Poznaniu, Starostwem Powiatowym i Urzędem Marszałkowskim w Poznaniu. Współautorka innowacji społecznej pt. Neurorozwojownik (platformy dla osób dorosłych).
Kierownik projektów unijnych. Autorka wielu publikacji naukowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (komunikacji międzypokoleniowej i zarządzania różnorodnością), zarządzania projektami.
Odbyła staże zagraniczne Francja (Institut de Gestion de Rennes), Niemcy (Wyższa Szkoła Administracji w Kassel), Litwa (University of Applied Social Sciences , Wilno), Węgry (University of West Hungary Faculty of Economics), Rumunia ( University of Alba Julia), Czechy -Czech University of Life, Praga.
Pasjonatka i zwolenniczka wdrożeń w przedsiębiorstwach, wykorzystujących badania na mózgiem ludzkim w obszarze komunikacji, przywództwa, budowania zespołu i sprzedaży.

 


Zajęcia prowadzą:

 

Adam Zemełka – doktor nauk o zdrowiu, kognitywista, neuropedagog, psychoterapeuta. Twórca szkoleń poświęconych neuronauce. Autor artykułów i książek z zakresu neuronauki, w tym popularnonaukowego opracowania “Neuronauka od podstaw. Vademecum dla terapeutów, doradców, trenerów” (Warszawa 2015) oraz monografii “Jak Grecy odkryli mózg” (Oświęcim 2016). Współtwórca i wykładowca na kierunku doradztwo i coaching w poznańskim Collegium Da Vinci. Przedsiębiorca, menadżer edukacji, bloger, tłumacz. Autor projektu www.autoterapia.eu.

Prezes Polskiego Towarzystwa Psychologii Coachingu, członek International Society for Coaching Psychology, Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Więcej na stronie: www.adamzemelka.pl

 

 

Grażyna Białopiotrowicz – trener biznesu, ekspert w budowaniu marki osobistej w biznesie i polityce. Pasjonuje się psychologią wyglądu, zachowań niewerbalnych, psychologią sukcesu, motywacji i trenowania siły woli, a przede wszystkim praktycznym zastosowaniu tej wiedzy w kierowaniu zespołem i pozyskiwaniu klientów.

Od 2000 roku prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi w firmach, urzędach, instytucjach. Specjalizuje się w psychologii sprzedaży, negocjacji, budowaniu relacji z klientami, motywowania pracowników oraz stresu zawodowego. Wiedzę i doświadczenie w tym zakresie opisała w książce, opracowanej wspólnie z Marzeną Rogalską, Być kobietą biznesu. Kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, kreowanie własnego wizerunku, wydanej przez Wolters Kluwer.

Członkini sztabów wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich. Osobisty doradca osób publicznych. Swoją wiedzę i doświadczenie w tym zakresie zawarła w książce Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce, wydanej przez Wydawnictwo Poltext. Współpracuje, jako wykładowca studiów podyplomowych, ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie. Ma zaszczyt być prelegentem podczas wielu konferencji i kongresów. Z przyjemnością i pasją realizuje sesje indywidualne.

 

Krystyna Błocka-Sowińska, coach, mentor z Europejską Indywidualną Akredytacją EIA EMCC na poziomie practitioner. Konsultant biznesowy, wykładowca akademicki.

Absolwentka UW – Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji. Ukończyła studia podyplomowe – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Administracji i Zarządzania w Warszawie .Doświadczony menedżer, ponad 20 lat w branży B2B. Od 13 lat  w branży szkoleniowej. Dyrektor sprzedaży w firmach  szkoleniowo- doradczych: DOOR Group SA, Franklin Covey, Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o. o, (obecnie IBD Business School).

Współzałożycielka i prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów, współtwórca  studiów podyplomowych z mentoringu oraz Akademii Mentora. Członek EMCC Poland (European Mentoring & Coaching Council Poland). Współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu, gdzie jest mentorem. Współzałożycielka i mentor w  Klubie Kobiet Mówiących na Głos. Wdraża mentoring w organizacjach, prowadzi indywidualne rozwojowe projekty mentoringowe dla kadry menedżerskiej. Obszary eksperckie mentoringu to rozwój osobisty, przywództwo, sprzedaż. Wykładowca w Collegium Civitas, gdzie wykłada Etykę w biznesie i Budowanie relacji w biznesie. Pomaga organizacjom projektować nowatorskie rozwiązania rozwojowe dla pracowników, wspiera w planowaniu kariery zawodowej, rozwoju przywództwa, uczy budować  efektywne zespoły oraz długotrwałe relacje  w biznesie.

Zainteresowania: człowiek i jego rozwój,  podróże – poznawanie nowych kultur.

Krystyna o sobie: „Nie można  żyć szczęśliwie, nie żyjąc godnie, moralnie i uczciwie.”


Katarzyna Nizińska – praktyk biznesu – trener biznesu i rozwoju osobistego, coach, mentor, menedżer. Ostatnie 20 lat pracowałam na stanowiskach kierowniczych, m. in. jako Dyrektor Human Resources oraz Dyrektor Rekrutacji i Rozwoju w Coca Cola HBC Polska (2004 – 2009) oraz Menedżer Szkoleń i Rozwoju w Novo Nordisk Pharma, region Europa Wschodnia (2010 – 2013), HR Menedżer w Fundacji DKMS (2014-2019) i ostatnio HR Menedżer w Esri Polska (2019-2022). Na tych stanowiskach odpowiadałam za wszystkie działania kadrowe i rozwojowe – od pozyskania Pracowników, przez zatrudnienie, administrowanie, kwestie prawne, motywowanie, zarządzanie wynikami, rozwój, planowanie sukcesji.

Od 2000 roku – jako trener specjalizuję się projektowaniu i wdrażaniu programów rozwoju kompetencji menedżerskich. Współpracuję z questus centrum akredytacyjnym The Chartered Institute of Marketing. Prowadzę zajęcia na MBA of Minot State University i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego z zakresu Human Resources. Stworzyłam autorski program dla studentów MBA z zakresu zarządzania karierą i rozwojem. Od 1997 roku przeprowadziłam ponad 20.000 godzin szkoleniowych dla Klientów w Polsce i Europie oraz od 2012 roku -ponad 300 godzin coachingu dla Klientów indywidualnych, korporacyjnych (menedżerów średniego i wyższego szczebla).

Jako coach specjalizuję się w rozwoju osobistym i zawodowym. Jestem członkiem ICF (International Coaching Federation). Jestem certyfikowanym trenerem Facet5.
Moją misją jest „towarzyszyć ludziom w ich rozwoju”. Moją pasją jest praca dydaktyczna czego dowodem jest równoległe do pracy korporacyjnej, prowadzenie szkoleń, warsztatów z zakresu: przywództwa, coachingu, mentoringu, umiejętności interpersonalnych, inteligencji emocjonalnej, zarządzania zmianą i kulturą organizacyjną.
Jestem absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz stypendystką rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych uniwersytetów Carleton w Ottawie, Concordia w Montrealu (Kanada) oraz IESE w Barcelonie.

 

Anna Urbańska – Master Trener Structogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o badaniach z zakresu genetyki, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi.
Wiedzę zdobywa na szkoleniach u takich mentorów jak: Anthony Robbins, Blair Singer czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak: Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, małymi przedsiębiorcami.
Od ponad 20 lat jest przedsiębiorcą. Zarządza firmą szkoleniową CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych, w systemie franczyzowym w całej Polsce.
Jest absolwentką 6 kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach. Autorka 9 książek, m.in.: “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg Fabryka Sukcesu”, “Teraz Autentyczność” oraz współautorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”, komiksu „Był sobie mózg. Instrukcja obsługi dla dużych i małych” czy charytatywnego projektu “Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”.
Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingowe przeszło ponad 20 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.

 

Paweł Jarząbek – Trener Structogramu, a także współtwórcą Projektu Treningowego DNA w Biznesie, narzędzia opartego na genetycznych badaniach naukowych. Wykładowca akademicki. Współautor książki „DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet” oraz komiksu „Był sobie mózg. Instrukcja obsługi dla dużych i małych”. Od ponad 20 lat jest trenerem biznesu a także inwestorem giełdowym. W tej materii wspiera osoby inwestujące podczas indywidualnych sesji mentoringowych. Uczy się nieustannie na całym świecie. Wiedzę zdobywa, biorąc udział w warsztatach i treningach u najlepszych: Courtney Smith, Blair Singer, Anthony Robbins, T. Harv Eker i Alex Mandossian. Doświadczenie zdobywał, współpracując z największymi firmami i funduszami inwestycyjnymi z całego świata. Przeszkolił i pomógł kilku tysiącom osób poprawić swoją sytuację zawodową i finansową.

 

REKRUTACJA ONLINE


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
e-mail: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa