Pasjonatka digital marketingu z certyfikatem DIMAQ Professional, autorka i redaktorka wielu publikacji.
Specjalizuje się w digital marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce, marketingu filmowego, ESG oraz nowych mediów i dziennikarstwa. Od ponad 20 lat związana jest z mediami i marketingiem, łącząc swoje pasje z praktyką zawodową i dydaktyczną.
Obecnie pełni funkcję dyrektora ds. projektów i komunikacji w IAB Polska, gdzie odpowiada za rozwój strategii, wizerunek firmy oraz realizację kampanii marketingowych. Wcześniej zajmowała stanowiska dyrektora PR i marketingu w agencji Result Media (2019-2023), dyrektora marketingu w Gremi Media (2015-2019), szefowej grupy wydawniczej w Wiedza i Praktyka (2013-2015) oraz redaktor naczelnej grupy publikacji kadrowych i prawnych w INFOR PL (2005-2013).
Z wykształcenia polonistka, ukończyła również Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunkach: marketing internetowy, zarządzanie w mediach oraz handel elektroniczny.
W Collegium Civitas prowadzi zajęcia z zakresu wprowadzenia do marketingu internetowego i e-commerce. Jej bogate doświadczenie w branży oraz praktyczne podejście do edukacji pozwalają studentom zdobywać nie tylko teoretyczną, ale i praktyczną wiedzę.
Ewa Ziętek-Maciejczyk jest autorką licznych publikacji, m.in. artykułów na temat aktualnych trendów w digital marketingu, e-commerce i zrównoważonego rozwoju, dostępnych w bazach wiedzy IAB oraz na portalach branżowych, takich jak Nowy Marketing i Marketing przy Kawie.
Jako ekspertka chętnie wypowiada się na tematy związane z digital marketingiem, e-commerce, marketingiem filmowym oraz ESG. Jej doświadczenie w kontaktach z mediami obejmuje zarówno wystąpienia eksperckie, jak i współpracę z branżowymi portalami i czasopismami.