Przedmioty* specjalności Marketing 5.0 w erze komunikacji cyfrowej od r. ak. 2023/2024
- Internet rzeczy
- Komunikacja cyfrowa
- Marketing 5.0
- Marketing XXI wieku
- Organizacja cyfrowa
- Technologie marketingowe
- Współczesne trendy w komunikacji marketingowej
- Zintegrowane zarządzanie marketingowe
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2023/2024*
- An Introduction to the American Constitutional Law. Supreme Court cases that changed America
- Community Psychology
- Creative Writing
- Defence Economics – an Introduction
- Ekonomia behawioralna
- Elon Musk czy Jurek Owsiak – jak mam zaplanować moją karierę?
- Film jako zwierciadło duszy
- Forgotten Conflicts: Causes, Strategies and Outcomes
- From the Public Sphere to Counterpublics – theories and practices of the civil society
- Introduction to Critical Discourse Analysis. An overview of theories and methods of Critical Discourse Analysis
- Kurs demokracji praktycznej: jak pozyskiwać informacje publiczne?
- Kurs języka indonezyjskiego
- MA Debating Europe
- Management Tools in Public Administration
- Marka zaangażowana 2.0 – projekt badawczy CC we współpracy z biznesowymi partnerami zewnętrznym
- Marketing doświadczeń w zarządzaniu marką
- MEMifikacja komunikacji
- Migracja a rozwój
- Migration and development
- Polityka przekładu
- Przyszłość liberalizmu
- Social anthropology: Voodoo, shamanism, taboo, and vampires
- Social Media and Culture
- Society and economy in the context of the development of new technologies
- Społeczeństwo i gospodarka wobec nowych technologii
- Społeczne Siły Napędowe Zrównoważonego Rozwoju
- Teatr CC
- Teoria i praktyka propagandy
- The Future of Leadership and Product Management in Agile and AI Transformation
- Transhumanism & New Cyborgs in Social Narratives and Business Applications
- Transhumanizm w popkulturze
- Undying temptation: The strange attractiveness of radical left-wing thought to affluent middle-class societies in the 21st century
- Visual Thinking Strategies
- Wstęp do Krytycznej Analizy Dyskursu. Przegląd teorii i metod
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty* kierunku Management od r. ak. 2024/2025
- Advanced Research Methods in Management
- Advanced Strategic Management
- Business and Econometric Analyzes
- Critical Thinking
- Finance in Management
- Innovation and Change Management in the Organisation
- Leadership in the Organisation
- Managerial and Behavioural Economics
- Marketing Strategies
- Organizational Behavior
- Process Management in the Organisation
- Internships
- Master’s degree seminar
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1211,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa