Przedmioty* specjalności Marketing, reklama i nowe media (PL-EN) na r. ak. 2023/2024
- Analiza mediów i planowanie kampanii
- Branding i strategie marketingowe
- Budowanie relacji z klientami
- Copywriting i storytelling
- Podstawy marketingu i reklamy. Zastosowanie AI w marketingu
- Przyszłość AI w świecie marketingu i reklamy
- Psychologia reklamy
- Warsztaty reklamy – druk i radio
- Warsztaty reklamy – tv
*Program może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2023/2024*
Przedmioty fakultatywne dostępne będą głównie od drugiego roku studiów.
- ABC ekoinfluencera
- Ambasada Concilium Civitas
- American foreign policy – War in Ukraine, China, and other challenges to its superpower status
- Amerykańska polityka zagraniczna – wolna w Ukrainie, Chiny i inne zagrożenia dla supermocarstwa
- Antropologia społeczna – Voodoo, szamanizm, tabu, wampiry
- Arkusz kalkulacyjny w ekonomii oraz zarządzaniu
- BA Debating Europe
- Badania w reklamie
- Basics of Object-Oriented Programming in C#
- Batman jako mem kulturowy
- Borderlands – a cultural approach
- Building Aesthetic Style in Marketing Communication
- Career Development
- Ciemna strona polityki: skandale i nadużycia władzy
- Consensus facit legem, czyli krótka rzecz o mediacji
- Content marketing i webwriting
- Craft and Magic. Practical feature writing for Press and Websites
- Creativity in Business
- Dark side of politics: scandals and power abuse
- Demokracja jako wojny propagandowe. Historia i nowoczesne mechanizmy public relations
- Design Thinking and Innovation
- Dlaczego NIEprawda jest ciekawsza? – o potędze teorii spiskowych, manipulacji i fake newsów
- Dłuższe wideo w internecie – przyszłość jakościowego dziennikarstwa
- Documentary Photography
- Ekopolityka jako narzędzie soft power
- Elon Musk czy Jurek Owsiak – jak mam zaplanować moją karierę?
- Emisja głosu i dykcja – w mediach, wystąpieniach publicznych i biznesie
- Erystyka, czyli sztuka prowadzenia sporów
- eSport – biznes czy sport?
- eSport. Business or Sport?
- Explainer, czyli jak opowiadać o świecie
- Family entrepreneurship
- From Asia to Australia: The „Indo-Pacific” and the next frontier of geopolitical challenges
- Historia kampanii wyborczych w Polsce po 1989 roku
- Human Rights: Organizations, Structures, Challenges
- Innovativeness and innovation products designing
- Innowacyjność i projektowanie innowacyjnych produktów
- Inteligencja emocjonalna i społeczna
- Intercultural Business Communication
- Intercultural communication
- Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw
- International relations and the fourth industrial revolution
- Internet, Technology, Society – Modern World Problems
- Islam in a post-Soviet space
- Islam na obszarze post-radzieckim
- Jak (nie)działa amerykańska demokracja w dobie populizmu i polaryzacji
- Jak inwestować na giełdach światowych. Dla przedstawicieli nauk społecznych i humanistycznych
- Jak pisać, by być czytanym? Jak pisać by być niepowtarzalnym?
- Jak powstawała współczesna gospodarka globalna?
- Język – kultura – tożsamość
- Kampanie promocyjne 360 stopni
- Kampanie społeczne w sieciach społecznych
- Kariera managera w mediach
- Kompetencje przyszłości
- Komunikacja międzykulturowav
- Komunikacja polityczna w dobie polaryzacji
- Kredyty. Struktura i zasady. Korzyści i zagrożenia
- Kurs animacji na potrzeby Mediów Społecznościowych w darmowym programie DaVinci Resolve
- Kurs języka indonezyjskiego
- Kurs montażu krótkich form filmowych na potrzeby Mediów Społecznościowych w darmowym programie DaVinci Resolve
- Laboratorium polityki klimatycznej
- Language – culture – identity
- Leadership across cultures
- Leadership in Public Organisations
- Let’s solve a problem – welcome to a Design Thinking Club
- Liberalizm gospodarczy a współczesna polityka prospołeczna. Antagonizm czy symbioza. Realizacja w nowoczesnych gospodarkach na świecie
- Marketing doświadczeń – jak zarządzać doświadczeniem klientów budując silne marki
- Marketing polityczny w teorii i praktyce
- Marketing w obliczu zielonej transformacji – branding i komunikacja
- Mediacje a popkultura. Czy poważne tematy można ukazywać w (nie)poważny sposób?
- Meta Ads Campaigns – planning, implementation and analysis of Facebook & Instagram ads
- Międzynarodowe Rynki i Instrumenty Finansowe
- Minorities, Diversity, and Multiculturalism: A Global Perspective
- Modern Israel: History, Politics and Society
- Mozaika Bliskiego Wschodu
- Mówię, bo jestem. Głos, ciało i obecność w wystąpieniach publicznych
- Myśl jak dziennikarz: analiza wiadomości na co dzień
- Niebezpieczne oblicza sztucznej inteligencji
- Od New York Stock Exchange do Tokyo Stock Exchange. Największe giełdy kapitałowe. Rola i znaczenie dla światowej gospodarki
- Organized Crime and Human Trafficking in Contemporary Societies
- Otwórz usta – sztuka mówienia
- Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
- Podcast radiowy
- Podstawy AutoCad
- Podstawy programowania obiektowego w języku C#
- Political culture in contemporry societies
- Przestępczość w sektach i organizacjach terrorystycznych
- Przywództwo w kulturach świata
- Przywództwo w sektach i organizacja terrorystycznych
- Psychologia Społeczności Lokalnych
- Psychologia Zmiany
- Psychology and politics: crises, negotiations, campaigns and leadership
- Putin’s Russia: Politics and Society
- Radio features and podcasts
- Radykalizm polityczny w państwach Unii Europejskiej
- Reklama i kontrowersje – analiza, ocena, warsztat
- Religie i duchowość w kulturach świata
- Rozwój osobisty a duchowy – co to znaczy rozwijać się w bezpieczny sposób
- Savoir-vivre, etykieta i dobre obyczaje w biznesie i relacjach zawodowych
- Security and Defence in the Transatlantic Area
- Small Scale Mediation
- Social experiments in advertising and marketing
- Society and economy in the context of the development of new technologies
- Społeczeństwo i gospodarka wobec nowych technologii
- Społeczeństwo Obywatelskie
- Spreadsheet in economics and management
- Stereotypes and Prejudice
- Stosunki międzynarodowe w dobie 4 rewolucji przemysłowej
- Sztuka nowoczesna i postnowoczesna. Transgresje
- Świadomy mówca – kurs wystąpień publicznych
- Świat i język subkultur
- Świat perswazji językowej: slogany polityczne i reklamowe
- Teatr CC
- Telewizja i polityka
- Terrorism and the Media
- Think like a journalist: news analysis on everyday basis
- Trening kreatywmości
- Tworzenie i obsługa witryny internetowej, Landing Page, Bloga oraz sklepu internetowego w oparciu o technologię WordPress (bez kodowania)
- Ukraina a Rosja. Droga do wojny
- Umysł Mózg Świadomość i Ciało
- W poszukiwaniu „potwora Gender”. Analiza życia społecznego z perspektywy społecznych i kulturowych uwarunkowań płci
- Warsztat podcastowy
- Warsztat wystąpień publicznych / Trening medialny
- Warsztaty mikrofonowe
- Warsztaty z komunikacji reklamowej. Zajęcia praktyczne
- Wolność, równość, sprawiedliwość – dylematy współczesności
- Work-Life Balance
- World and Language of Subcultures
- Za co kochamy marki Nike, Barbie i Mac’a, czyli czym jest insight i na czym polega jego moc?
- Zarządzanie bezpieczeństwem migracyjnym
- Zespoły kreatywne – Zespołu Akademii Psychologii Przywództwa pod przewodnictwem Jacka Santorskiego
- Zmiany klimatyczne jako zagrożenie bezpieczeństwa
- Źródła finansowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty* kierunku Sociology od r. ak. 2023/2024
- Challenges of Modern Societies: Poland – Europe – the world
- Cultures and Society
- Economy, Politics and Society: Contemporary Capitalism and Social Inequalities
- Ethnography On-Line: Research and Ethics
- Introduction to Social Science Research: Methodologies and Data
- Introduction to Sociology
- Microsociology
- Qualitative Data Analysis (Atlas.ti)
- Qualitative Data Analysis (SPSS/R)
- Social Psychology: Theory & Practice
- Society and Climate Changes
- Society and The Digital Revolution
- Sociological Research: Qualitative
- Sociological Research: Quantitative
- Sociological Theories: from the Classics to the Modern
- Sociological Thinking in Practice
- Sociology of Emotions
- Statistics for Social Research
- Workshop of Critical Reflection: Analysis of Philosophical and Socio-Political Texts
- Workshop of Effective Communication
- Workshop of Using Sociological Imagination: Sociological Theories in Practice
- World Social History (XXth and XXI Century)
- Physical Education
- Foreign Language
- Internships
*Note: Collegium Civitas reserves the right to alter the content of any course and at any time.
The program is offered only if a required minimum number of students opt for it.
Please note, that the schedule of courses may be different for students starting the program in the spring semester than for students staring the program in the winter semester.
After having successfully completed this program, students will be granted a diploma of Licencjat in Sociology, specialization: Sociology.
Poland conforms to the guidelines from the Bologna Process in European higher education. Degree awarded upon graduation is: Licencjat (first cycle studies; the Polish equivalent of the Bachelor’s degree; similar to BA title). Upon graduation, the Student receives a Diploma of completion of studies together with a Diploma Supplement (copy of the Diploma translated into English, describing the degree, level and specialisation)
Contact:
Collegium Civitas Admissions Office
phone: +48 508 929 652
email: admissions@civitas.edu.pl
room 1210, Palace of Culture and Science, 12th floor
1 Defilad Square, 00-901 Warsaw