- Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
- Tryb studiów:
stacjonarne
(zobacz także: niestacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
- Kierunek:Socjologia
Czego się nauczysz?
- Nauczysz się prowadzenia analiz statystycznych w języku R, poznasz nowoczesne standardy i narzędzia analizy danych ilościowych.
- Zrozumiesz, jak stosować modele statystyczne do opisywania zjawisk masowych i dobierać metody analizy do specyfiki danych.
- Poznasz standardy i sposoby zarządzania danymi badawczymi, dzięki czemu sprawnie odnajdziesz się w zespołach analitycznych.
- Będziesz wykorzystywać język zapytań SQL do pobierania i analizowania danych z relacyjnych baz danych w codziennej pracy.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać procedury analizy danych do prognozowania i symulowania zjawisk społecznych na podstawie przykładów.
- Zdobędziesz umiejętność tworzenia raportów i wizualizacji danych oraz współpracy z innymi analitykami z użyciem systemów kontroli wersji.
Praca dla Ciebie
- Odnajdziesz się w obszarze badań rynkowych, marketingowych i zachowań konsumenckich.
- Dzięki kompetencjom w zakresie UX/UI i analityki danych możesz wspierać projektowanie doświadczeń użytkownika i podejmowanie decyzji produktowych.
- Znajomość statystyki i narzędzi analitycznych pozwoli Ci pracować w instytucjach badawczych analizujących zjawiska ekonomiczne oraz procesy społeczne.
- Możesz zostać specjalistą ds. analiz danych w agencjach i firmach badawczych wspierających klientów w działaniach strategicznych.
- Znajdziesz zatrudnienie w instytutach i centrach badawczych, gdzie dane są podstawą do prognozowania trendów i opisywania zachodzących zmian.
- Rozwiniesz karierę, tworząc raporty o zachowaniach konsumenckich, które realnie wpływają na rozwój produktów i usług.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Uniwersytetu Civitas
22 656 71 89
pok. 1251,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa