Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

Czego się nauczysz?

  • Zdobędziesz wiedzę od ekspertów reklamy, PR i marketingu. Dowiesz się, jak tworzyć marki i planować kampanie komunikacyjne od podstaw.
  • Poznasz, czym jest dobry branding. Nauczysz się projektować strategie marki i dopasowywać komunikaty do potrzeb odbiorców i rynku.
  • Dowiesz się, jak prowadzić zintegrowaną komunikację reklamową. Przećwiczysz działania w mediach, PR i marketingu doświadczeń.
  • Zgłębisz psychologię konsumentów, rozwiniesz umiejętności analityczne i strategiczne. Nauczysz się tworzyć skuteczne komunikaty i je optymalizować.
  • Podczas zajęć zaprojektujesz strategie komunikacji, poznasz case’y rynkowe, stworzysz insight’y i nauczysz się analizować grupy docelowe.
  • Dopiszesz do swojego CV umiejętności takie jak: badania konsumenckie, strategie komunikacyjne, segmentacja odbiorców i znajomość narzędzi marketingowych.

Praca dla Ciebie

  • Zdobędziesz pracę jako specjalista ds. komunikacji i marki w działach marketingu firm komercyjnych, instytucji publicznych oraz samorządowych.
  • Możesz rozwijać się jako badacz w agencjach badań rynku i konsumentów, analizując potrzeby odbiorców i tworząc rekomendacje dla marek.
  • Zatrudnisz się jako specjalista ds. komunikacji w mediach – w redakcjach, u nadawców, w strukturach dużych grup medialnych jak Polsat czy Agora.
  • Rozwiniesz karierę w agencjach: interaktywnych, PR i eventowych, gdzie komunikacja, działania kreatywne i promocja marki to codzienność.
  • Dołączysz do zespołów w domach mediowych, gdzie powstają strategie komunikacyjne, kampanie reklamowe i plany emisji dopasowane do grupy odbiorców.
  • Zdobytą wiedzę wykorzystasz w praktyce, realizując projekty komunikacyjne w różnych sektorach jako ekspert ds. komunikacji i badań rynku.