- Rodzaj studiów:II stopnia (magisterskie uzupełniające)
- Tryb studiów:
stacjonarne
(zobacz także: niestacjonarne)
- Język wykładowy:polski
- Czas trwania studiów:2 lata (4 semestry)
- Kierunek:Socjologia
Czego się nauczysz?
- Zdobędziesz wiedzę od ekspertów reklamy, PR i marketingu. Dowiesz się, jak tworzyć marki i planować kampanie komunikacyjne od podstaw.
- Poznasz, czym jest dobry branding. Nauczysz się projektować strategie marki i dopasowywać komunikaty do potrzeb odbiorców i rynku.
- Dowiesz się, jak prowadzić zintegrowaną komunikację reklamową. Przećwiczysz działania w mediach, PR i marketingu doświadczeń.
- Zgłębisz psychologię konsumentów, rozwiniesz umiejętności analityczne i strategiczne. Nauczysz się tworzyć skuteczne komunikaty i je optymalizować.
- Podczas zajęć zaprojektujesz strategie komunikacji, poznasz case’y rynkowe, stworzysz insight’y i nauczysz się analizować grupy docelowe.
- Dopiszesz do swojego CV umiejętności takie jak: badania konsumenckie, strategie komunikacyjne, segmentacja odbiorców i znajomość narzędzi marketingowych.
Praca dla Ciebie
- Zdobędziesz pracę jako specjalista ds. komunikacji i marki w działach marketingu firm komercyjnych, instytucji publicznych oraz samorządowych.
- Możesz rozwijać się jako badacz w agencjach badań rynku i konsumentów, analizując potrzeby odbiorców i tworząc rekomendacje dla marek.
- Zatrudnisz się jako specjalista ds. komunikacji w mediach – w redakcjach, u nadawców, w strukturach dużych grup medialnych jak Polsat czy Agora.
- Rozwiniesz karierę w agencjach: interaktywnych, PR i eventowych, gdzie komunikacja, działania kreatywne i promocja marki to codzienność.
- Dołączysz do zespołów w domach mediowych, gdzie powstają strategie komunikacyjne, kampanie reklamowe i plany emisji dopasowane do grupy odbiorców.
- Zdobytą wiedzę wykorzystasz w praktyce, realizując projekty komunikacyjne w różnych sektorach jako ekspert ds. komunikacji i badań rynku.