Komunikacja multimedialna (PL-EN)

Udostępnij strone

Przedmioty* specjalności Multimedia Communication od r. ak. 2024/2025

  • AI in the Life of a Content Creator
  • Building a Personal Brand Online
  • Content Marketing, Branded Content, and Advertising
  • Ethical Influencer Marketing
  • Introduction to SEO, SEM, and SERM: Google, YouTube
  • Introduction to Social Media
  • Media, Agencies, Media Houses – Polish Market Landscape
  • Monetizing Your Online Content – Legally and Ethically
  • Online Video Content – Formats, Production, and Distribution

*Program może ulec nieznacznym zmianom.

Przedmioty* fakultatywne w r. ak. 2023/2024

  • ABC ekoinfluencera
  • Ambasada Concilium Civitas
  • American foreign policy – War in Ukraine, China, and other challenges to its superpower status
  • Amerykańska polityka zagraniczna – wolna w Ukrainie, Chiny i inne zagrożenia dla supermocarstwa
  • Antropologia społeczna – Voodoo, szamanizm, tabu, wampiry
  • Arkusz kalkulacyjny w ekonomii oraz zarządzaniu
  • BA Debating Europe
  • Badania w reklamie
  • Basics of Object-Oriented Programming in C#
  • Batman jako mem kulturowy
  • Borderlands – a cultural approach
  • Building Aesthetic Style in Marketing Communication
  • Career Development
  • Ciemna strona polityki: skandale i nadużycia władzy
  • Consensus facit legem, czyli krótka rzecz o mediacji
  • Content marketing i webwriting
  • Craft and Magic. Practical feature writing for Press and Websites
  • Creativity in Business
  • Dark side of politics: scandals and power abuse
  • Demokracja jako wojny propagandowe. Historia i nowoczesne mechanizmy public relations
  • Design Thinking and Innovation
  • Dlaczego NIEprawda jest ciekawsza? – o potędze teorii spiskowych, manipulacji i fake newsów
  • Dłuższe wideo w internecie – przyszłość jakościowego dziennikarstwa
  • Documentary Photography
  • Ekopolityka jako narzędzie soft power
  • Elon Musk czy Jurek Owsiak – jak mam zaplanować moją karierę?
  • Emisja głosu i dykcja – w mediach, wystąpieniach publicznych i biznesie
  • Erystyka, czyli sztuka prowadzenia sporów
  • eSport – biznes czy sport?
  • eSport. Business or Sport?
  • Explainer, czyli jak opowiadać o świecie
  • Family entrepreneurship
  • From Asia to Australia: The „Indo-Pacific” and the next frontier of geopolitical challenges
  • Historia kampanii wyborczych w Polsce po 1989 roku
  • Human Rights: Organizations, Structures, Challenges
  • Innovativeness and innovation products designing
  • Innowacyjność i projektowanie innowacyjnych produktów
  • Inteligencja emocjonalna i społeczna
  • Intercultural Business Communication
  • Intercultural communication
  • Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw
  • International relations and the fourth industrial revolution
  • Internet, Technology, Society – Modern World Problems
  • Islam in a post-Soviet space
  • Islam na obszarze post-radzieckim
  • Jak (nie)działa amerykańska demokracja w dobie populizmu i polaryzacji
  • Jak inwestować na giełdach światowych. Dla przedstawicieli nauk społecznych i humanistycznych
  • Jak pisać, by być czytanym? Jak pisać by być niepowtarzalnym?
  • Jak powstawała współczesna gospodarka globalna?
  • Język – kultura – tożsamość
  • Kampanie promocyjne 360 stopni
  • Kampanie społeczne w sieciach społecznych
  • Kariera managera w mediach
  • Kompetencje przyszłości
  • Komunikacja międzykulturowav
  • Komunikacja polityczna w dobie polaryzacji
  • Kredyty. Struktura i zasady. Korzyści i zagrożenia
  • Kurs animacji na potrzeby Mediów Społecznościowych w darmowym programie DaVinci Resolve
  • Kurs języka indonezyjskiego
  • Kurs montażu krótkich form filmowych na potrzeby Mediów Społecznościowych w darmowym programie DaVinci Resolve
  • Laboratorium polityki klimatycznej
  • Language – culture – identity
  • Leadership across cultures
  • Leadership in Public Organisations
  • Let’s solve a problem – welcome to a Design Thinking Club
  • Liberalizm gospodarczy a współczesna polityka prospołeczna. Antagonizm czy symbioza. Realizacja w nowoczesnych gospodarkach na świecie
  • Marketing doświadczeń – jak zarządzać doświadczeniem klientów budując silne marki
  • Marketing polityczny w teorii i praktyce
  • Marketing w obliczu zielonej transformacji – branding i komunikacja
  • Mediacje a popkultura. Czy poważne tematy można ukazywać w (nie)poważny sposób?
  • Meta Ads Campaigns – planning, implementation and analysis of Facebook & Instagram ads
  • Międzynarodowe Rynki i Instrumenty Finansowe
  • Minorities, Diversity, and Multiculturalism: A Global Perspective
  • Modern Israel: History, Politics and Society
  • Mozaika Bliskiego Wschodu
  • Mówię, bo jestem. Głos, ciało i obecność w wystąpieniach publicznych
  • Myśl jak dziennikarz: analiza wiadomości na co dzień
  • Niebezpieczne oblicza sztucznej inteligencji
  • Od New York Stock Exchange do Tokyo Stock Exchange. Największe giełdy kapitałowe. Rola i znaczenie dla światowej gospodarki
  • Organized Crime and Human Trafficking in Contemporary Societies
  • Otwórz usta – sztuka mówienia
  • Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
  • Podcast radiowy
  • Podstawy AutoCad
  • Podstawy programowania obiektowego w języku C#
  • Political culture in contemporry societies
  • Przestępczość w sektach i organizacjach terrorystycznych
  • Przywództwo w kulturach świata
  • Przywództwo w sektach i organizacja terrorystycznych
  • Psychologia Społeczności Lokalnych
  • Psychologia Zmiany
  • Psychology and politics: crises, negotiations, campaigns and leadership
  • Putin’s Russia: Politics and Society
  • Radio features and podcasts
  • Radykalizm polityczny w państwach Unii Europejskiej
  • Reklama i kontrowersje – analiza, ocena, warsztat
  • Religie i duchowość w kulturach świata
  • Rozwój osobisty a duchowy – co to znaczy rozwijać się w bezpieczny sposób
  • Savoir-vivre, etykieta i dobre obyczaje w biznesie i relacjach zawodowych
  • Security and Defence in the Transatlantic Area
  • Small Scale Mediation
  • Social experiments in advertising and marketing
  • Society and economy in the context of the development of new technologies
  • Społeczeństwo i gospodarka wobec nowych technologii
  • Społeczeństwo Obywatelskie
  • Spreadsheet in economics and management
  • Stereotypes and Prejudice
  • Stosunki międzynarodowe w dobie 4 rewolucji przemysłowej
  • Sztuka nowoczesna i postnowoczesna. Transgresje
  • Świadomy mówca – kurs wystąpień publicznych
  • Świat i język subkultur
  • Świat perswazji językowej: slogany polityczne i reklamowe
  • Teatr CC
  • Telewizja i polityka
  • Terrorism and the Media
  • Think like a journalist: news analysis on everyday basis
  • Trening kreatywmości
  • Tworzenie i obsługa witryny internetowej, Landing Page, Bloga oraz sklepu internetowego w oparciu o technologię WordPress (bez kodowania)
  • Ukraina a Rosja. Droga do wojny
  • Umysł Mózg Świadomość i Ciało
  • W poszukiwaniu „potwora Gender”. Analiza życia społecznego z perspektywy społecznych i kulturowych uwarunkowań płci
  • Warsztat podcastowy
  • Warsztat wystąpień publicznych / Trening medialny
  • Warsztaty mikrofonowe
  • Warsztaty z komunikacji reklamowej. Zajęcia praktyczne
  • Wolność, równość, sprawiedliwość – dylematy współczesności
  • Work-Life Balance
  • World and Language of Subcultures
  • Za co kochamy marki Nike, Barbie i Mac’a, czyli czym jest insight i na czym polega jego moc?
  • Zarządzanie bezpieczeństwem migracyjnym
  • Zespoły kreatywne – Zespołu Akademii Psychologii Przywództwa pod przewodnictwem Jacka Santorskiego
  • Zmiany klimatyczne jako zagrożenie bezpieczeństwa
  • Źródła finansowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw

*Program może ulec nieznacznym zmianom.

Przedmioty* kierunku Socjologia od r. ak. 2024/2025

Lista przedmiotów obowiązkowych*

  • Analiza danych ilościowych (R)
  • Analiza danych jakościowych (Atlas.ti)
  • Ekonomia, polityka i społeczeństwo: współczesny kapitalizm i nierówności społeczne
  • Etnografia online: badania i etyka
  • Historia społeczna: Europa i Polska (XX i XXI wiek)
  • Jednostka i społeczeństwo
  • Kultury i społeczeństwo
  • Myślenie socjologiczne w praktyce
  • Psychologia społeczna – podstawy teoretyczne i praktyczne aspekty
  • Socjologia emocji
  • Społeczeństwo wobec rewolucji cyfrowej
  • Społeczeństwo wobec zmian klimatycznych
  • Statystyka dla socjologów
  • Techniki badań ilościowych
  • Techniki badań jakościowych
  • Teorie socjologiczne: od klasyków do współczesnych
  • Warsztat krytycznej refleksji: analiza tekstów filozoficznych i społeczno-politycznych
  • Warsztat socjologa: podstawy skutecznej komunikacji
  • Warsztat wyobraźni socjologicznej: teorie socjologiczne w praktyce
  • Wprowadzenie do badań w naukach społecznych: metodologie i dane
  • Wstęp do socjologii
  • Wyzwania współczesnych społeczeństw: Polska – Europa – świat
  • Praktyki zawodowe
  • WF
  • Zajęcia dyplomowe

*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.

Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).

*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.

 


 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1211, Pałac Kultury i Nauki, 12 p. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa