Nasi eksperci z zakresu mediów to dziennikarze znani z pierwszych stron gazet, tygodników opiniotwórczych, stacji telewizyjnych i radiowych.
Osoby zainteresowane uzyskaniem komentarza eksperckiego proszone są o kontakt z Biurem Prasowym uczelni:
PR Collegium Civitas
tel. +48 501 541 798,
e-mail: pr@civitas.edu.pl
Justyna BAKALARSKA-STANKIEWICZ
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki socjologiczne
Obszar zainteresowań: marketing, komunikacja, DEI, inkluzywność, femvertising, content marketing, marketing wartości.
red. Edwin BENDYK
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, dziennikarstwo
Obszar zainteresowań: transformacja polskiej gospodarki.
dr Juliusz BRAUN
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji
Obszar zainteresowań: media publiczne, rynek mediów, polityka kulturalna.
Łukasz GŁOMBICKI
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, marketing
Obszar zainteresowań: social media, content marketing, influencer marketing, strategia marki, strategia komunikacji, komunikacja w nowych mediach, komunikacja marek i instytucji.
red. Barbara HRYBACZ
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, dziennikarstwo
Obszar zainteresowań:produkcja telewizyjna i radiowa, publicystyka.
Joanna KARWOWSKA-KOZA
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, marketing
Obszar zainteresowań: strategia marketingowa, Marketing, Pozycjonowanie marki, Strategia komunikacji, Reklama, Coaching, Mentoring.
dr Michał KOMAR, prof. CC
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, dziennikarstwo, sztuki filmowe i teatralne
Obszar zainteresowań:scenopisarstwo, publicystyka, sztuki filmowe i teatralne
Sławomir KOSIELIŃSKI
Dyscyplina naukowa: historia, dziennikarstwo
Obszar zainteresowań:zarządzanie państwem za pomocą technik informacyjnych i komunikacyjnych, zamówienia publiczne, nowe technologie pobudzające rozwój miast, bezpieczeństwo narodowe, planowanie strategiczne metodą foresight; pozyskiwanie społecznej akceptacji na rzecz dronów, robotów i badań kosmicznych.
Żaneta KURCZYŃSKA
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach
Obszar zainteresowań: Public Relations, komunikacja, kryzysy wizerunkowe marek i celebrytów.
red. Roman KURKIEWICZ
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, dziennikarstwo
Obszar zainteresowań: dziennikarstwo radiowe, publicystyka.
Krzysztof LUFT
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach
Obszar zainteresowań: rynek mediów w Polsce, funkcjonowanie mediów publicznych; prawo i etyka mediów.
red. Marcin ŁUKAWSKI
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, dziennikarstwo
Obszar zainteresowań: publicystyka radiowa i telewizyjna
dr hab. Paweł MATUSZEWSKI
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki socjologiczne
Obszar zainteresowań: przekonania polityczne, teorie spiskowe, media społecznościowe
red. Konrad PIASECKI
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, dziennikarstwo
Obszar zainteresowań: publicystyka radiowa i telewizyjna.
Aneta SIEJKA
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o zarządzaniu i jakości
Obszar zainteresowań: kampanie reklamowe i społeczne, innowacje, trendy, technologia – metaverse.
mjr rez. Jerzy SMOLIŃSKI
Dyscyplina naukowa: nauki o bezpieczeństwie, nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji
Obszar zainteresowań: dezinformacja, propaganda, manipulacja, walka informacyjna.
red. Jacek ŻAKOWSKI
Dyscyplina naukowa: nauki o komunikacji społecznej i mediach, dziennikarstwo
Obszar zainteresowań: publicystyka, prasowa, radiowa i telewizyjna.