Marketing odpowiedzialny. Zielona transformacja i komunikacja społeczna

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Socjologia

Obecnie tworzenie kampanii marketingowych, które przyciągają uwagę, to za mało. Konieczne staje się projektowanie działań i strategii, które są etyczne, zrównoważone i naprawdę odpowiadają na potrzeby społeczne i środowiskowe. Marketing może i powinien włączyć się w przyspieszenie zmian, od których zależy przyszłość — nasza i planety. Marketing musi być odpowiedzialny.

Marketing przyszłości nie będzie oparty wyłącznie na zysku, a Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, będziesz tworzyć wartość dla społeczeństwa, środowiska i odpowiedzialnych firm.

Nauczymy Cię nie tylko, jak efektywnie komunikować się z odbiorcami, ale także jak integrować zasady zrównoważonego rozwoju z działalnością biznesową, stosując metody niezbędne do promowania zrównoważonych praktyk wewnątrz organizacji. Tak, aby Twoje strategie były efektywne i etyczne.

Jak to osiągniesz?
1
Poznasz przyczyny kryzysu klimatycznego i jego skutków społecznych. Dowiesz się, czym jest i jak działa odpowiedzialny biznes. Zgłębisz także wiedzę z zakresu ekologii, ekonomii, polityki, czy gospodarki. Przekażą Ci ją ekspertki/eksperci z Ośrodka Badań nad Przyszłością Collegium Civitas.

2
Zdobędziesz wiedzę z obszarów odpowiedzialnego marketingu. Pod okiem ekspertek/ekspertów nauczysz się budować strategie komunikacji dla marek zaangażowanych w sprawy istotne dla odbiorców. Wykorzystasz media społecznościowe do budowania świadomości na temat istotnych kwestii społecznych i środowiskowych oraz do angażowania społeczności w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.

3
Będziesz uczyć się od najlepszych specjalistek/specjalistów z zakresu marketingu i komunikacji, zrównoważonego rozwoju i ESG. Przygotują Cię oni do efektywnego komunikowania się z różnymi grupami interesariuszy, prowadzenia skutecznych kampanii i budowania pozytywnego wizerunku organizacji w społeczeństwie.

4
Podczas zajęć będziesz eksperymentować i realizować rzeczywiste projekty. Poznasz niezbędne w pracy marketerki/marketera narzędzia badawcze współczesnej socjologii i nauczysz się prawidłowo je stosować. Będziesz tworzyć marki, które pozytywnie wpływają na społeczeństwo i środowisko.

5
Jeszcze w trakcie studiów zbudujesz swoje portfolio, które będzie ogromnym atutem w trakcie rozmów z potencjalnymi pracodawcami. Zdobędziesz zawód, którego znaczenie dynamicznie wzrasta we wszystkich obszarach działań biznesowych i społecznych.

 

Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu, suplementu, doradztwo zawodowe i porady psychologiczne
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne

 

Co po studiach?

  • Działy marketingu firm komercyjnych
  • Działy CSR/ RBC
  • Agencje sektora komunikacyjnego – agencje PR, CSR, eventowe, reklamowe
  • Działy promocji i marketingu instytucji państwowych prowadzące kampanie społeczne
  • Działy komunikacji trzeciego sektora (NGO)
  • Działy promocji i komunikacji samorządów
  • Firmy komercyjne (wprowadzanie „zielonej zmiany”)

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa

NEWSLETTER

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).