Przedmioty* specjalności Marketing odpowiedzialny – zielona transformacja i komunikacja społeczna od r. ak. 2024/2054
- Komunikacja – projektowanie strategii wdrożenia
- Media społecznościowe i komunikacja społeczna
- Pracownia – live study
- Reklama odpowiedzialna
- Rzecznictwo i Public Relations w komunikacji społecznej
- Socjologia komunikacji i mediów
- Strategia marki zaangażowanej
- Wprowadzenie do marketingu i marketingu idei
- Zrównoważony rozwój w organizacji – zasady, szanse, narzędzia komunikacji
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2023/2024*
- Ambasada Concilium Civitas
- Amerykańska polityka zagraniczna – wolna w Ukrainie, Chiny i inne zagrożenia dla supermocarstwa
- Antropologia społeczna – Voodoo, szamanizm, tabu, wampiry
- Arkusz kalkulacyjny w ekonomii oraz zarządzaniu
- Badania w reklamie
- Batman jako mem kulturowy
- Ciemna strona polityki: skandale i nadużycia władzy
- Consensus facit legem, czyli krótka rzecz o mediacji
- Content marketing i webwriting
- Demokracja jako wojny propagandowe. Historia i nowoczesne mechanizmy public relations
- Dlaczego NIEprawda jest ciekawsza? – o potędze teorii spiskowych, manipulacji i fake newsów
- Dłuższe wideo w internecie – przyszłość jakościowego dziennikarstwa
- Ekopolityka jako narzędzie soft power
- Elon Musk czy Jurek Owsiak – jak mam zaplanować moją karierę?
- Emisja głosu i dykcja – w mediach, wystąpieniach publicznych i biznesie
- Erystyka, czyli sztuka prowadzenia sporów
- eSport – biznes czy sport?
- Explainer, czyli jak opowiadać o świecie
- Historia kampanii wyborczych w Polsce po 1989 roku
- Innowacyjność i projektowanie innowacyjnych produktów
- Inteligencja emocjonalna i społeczna
- Internacjonalizacja działalności przedsiębiorstw
- Islam na obszarze post-radzieckim
- Jak (nie)działa amerykańska demokracja w dobie populizmu i polaryzacji
- Jak inwestować na giełdach światowych. Dla przedstawicieli nauk społecznych i humanistycznych
- Jak pisać, by być czytanym? Jak pisać by być niepowtarzalnym?
- Jak powstawała współczesna gospodarka globalna?
- Język – kultura – tożsamość
- Kampanie promocyjne 360 stopni
- Kampanie społeczne w sieciach społecznych
- Kariera managera w mediach
- Kompetencje przyszłości
- Komunikacja międzykulturowa
- Komunikacja polityczna w dobie polaryzacji
- Kredyty. Struktura i zasady. Korzyści i zagrożenia
- Kurs animacji na potrzeby Mediów Społecznościowych w darmowym programie DaVinci Resolve
- Kurs języka indonezyjskiego
- Kurs montażu krótkich form filmowych na potrzeby Mediów Społecznościowych w darmowym programie DaVinci Resolve
- Laboratorium polityki klimatycznej
- Liberalizm gospodarczy a współczesna polityka prospołeczna. Antagonizm czy symbioza. Realizacja w nowoczesnych gospodarkach na świecie
- Marketing doświadczeń – jak zarządzać doświadczeniem klientów budując silne marki
- Marketing polityczny w teorii i praktyce
- Marketing w obliczu zielonej transformacji – branding i komunikacja
- Mediacje a popkultura. Czy poważne tematy można ukazywać w (nie)poważny sposób?
- Międzynarodowe Rynki i Instrumenty Finansowe
- Mozaika Bliskiego Wschodu
- Mówię, bo jestem. Głos, ciało i obecność w wystąpieniach publicznych
- Myśl jak dziennikarz: analiza wiadomości na co dzień
- Niebezpieczne oblicza sztucznej inteligencji
- Od New York Stock Exchange do Tokyo Stock Exchange. Największe giełdy kapitałowe. Rola i znaczenie dla światowej gospodarki
- Otwórz usta – sztuka mówienia
- Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
- Podcast radiowy
- Podstawy AutoCad
- Podstawy programowania obiektowego w języku C#
- Przestępczość w sektach i organizacjach terrorystycznych
- Przywództwo w kulturach świata
- Przywództwo w sektach i organizacja terrorystycznych
- Psychologia Społeczności Lokalnych
- Psychologia Zmiany
- Radykalizm polityczny w państwach Unii Europejskiej
- Reklama i kontrowersje – analiza, ocena, warsztat
- Religie i duchowość w kulturach świata
- Rozwój osobisty a duchowy – co to znaczy rozwijać się w bezpieczny sposób
- Savoir-vivre, etykieta i dobre obyczaje w biznesie i relacjach zawodowych
- Społeczeństwo i gospodarka wobec nowych technologii
- Społeczeństwo Obywatelskie
- Stosunki międzynarodowe w dobie 4 rewolucji przemysłowej
- Sztuka nowoczesna i postnowoczesna. Transgresje
- Świadomy mówca – kurs wystąpień publicznych
- Świat i język subkultur
- Świat perswazji językowej: slogany polityczne i reklamowe
- Teatr CC
- Telewizja i polityka
- Trening kreatywmości
- Tworzenie i obsługa witryny internetowej, Landing Page, Bloga oraz sklepu internetowego w oparciu o technologię WordPress (bez kodowania)
- Ukraina a Rosja. Droga do wojny
- Umysł Mózg Świadomość i Ciało
- W poszukiwaniu „potwora Gender”. Analiza życia społecznego z perspektywy społecznych i kulturowych uwarunkowań płci
- Warsztat podcastowy
- Warsztat wystąpień publicznych / Trening medialny
- Warsztaty mikrofonowe
- Warsztaty z komunikacji reklamowej. Zajęcia praktyczne
- Wolność, równość, sprawiedliwość – dylematy współczesności
- Za co kochamy marki Nike, Barbie i Mac’a, czyli czym jest insight i na czym polega jego moc?
- Zarządzanie bezpieczeństwem migracyjnym
- Zespoły kreatywne – Zespołu Akademii Psychologii Przywództwa pod przewodnictwem Jacka Santorskiego
- Zmiany klimatyczne jako zagrożenie bezpieczeństwa
- Źródła finansowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty kierunku Socjologia od r. ak. 2024/2025
- Analiza danych ilościowych (R)
- Analiza danych jakościowych (Atlas.ti)
- Ekonomia, polityka i społeczeństwo: współczesny kapitalizm i nierówności społeczne
- Etnografia online: badania i etyka
- Historia społeczna: Europa i Polska (XX i XXI wiek)
- Jednostka i społeczeństwo
- Kultury i społeczeństwo
- Myślenie socjologiczne w praktyce
- Psychologia społeczna – podstawy teoretyczne i praktyczne aspekty
- Socjologia emocji
- Społeczeństwo wobec rewolucji cyfrowej
- Społeczeństwo wobec zmian klimatycznych
- Statystyka dla socjologów
- Techniki badań ilościowych
- Techniki badań jakościowych
- Teorie socjologiczne: od klasyków do współczesnych
- Warsztat krytycznej refleksji: analiza tekstów filozoficznych i społeczno-politycznych
- Warsztat socjologa: podstawy skutecznej komunikacji
- Warsztat wyobraźni socjologicznej: teorie socjologiczne w praktyce
- Wprowadzenie do badań w naukach społecznych: metodologie i dane
- Wstęp do socjologii
- Wyzwania współczesnych społeczeństw: Polska – Europa – świat
- Praktyki zawodowe
- WF
- Zajęcia dyplomowe
- Studia stacjonarne: lektorat języka angielskiego lub francuskiego lub hiszpańskiego lub niemieckiego (nie można wybrać języka ojczystego)
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210, 12 piętro
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa