-
Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
-
Tryb studiów:
stacjonarne
(zobacz także: niestacjonarne)
-
Język wykładowy:polski
-
Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
-
Kierunek:Socjologia
Chcesz tworzyć strony i serwisy internetowe, projektować aplikacje mobilne i interaktywne animacje? Połącz umiejętności developerskie z mocnym warsztatem analitycznym socjologa na specjalności Analityka i design internetowy.
Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy w projektowaniu internetowym
Nauczysz się tworzyć profesjonalne layouty graficzne, budować serwisy internetowe oraz projektować kompleksowe koncepcje wizualne i przekazy multimedialne. Poznasz rynek marketingu i reklamy w sieci.
2
Dowiedz się, jak analizować dane
Nie wystarczy wiedzieć, jak zaprojektować stronę, warto umieć sprawdzić, dlaczego jeden pomysł sprawdzi się lepiej niż inny. Nauczysz się analizować dane i wyciągać wnioski, które będziesz mógł zastosować do realizacji projektów przynoszących zyski.
3
Ucz się od praktyków
Otrzymasz wiedzę z pierwszej ręki – na zajęciach uczysz się od praktyków, którzy mają na swoim koncie realizację licznych projektów i kampanii internetowych.
4
Rozwijaj się poprzez praktyczne realizacje
Pod opieką ekspertów będziesz poznawał podstawy front-end web developmentu (tworzenia serwisów internetowych), a także opracujesz strategie kampanii marketingowych, przede wszystkim, choć nie tylko online.
5
Buduj swoje CV
Podczas studiów odbędziesz branżowe praktyki zawodowe i wykonasz wiele projektów webowych – w ten sposób stworzysz własne portfolio i przygotujesz się do realizacji pierwszych zamówień komercyjnych.
Atuty:
- zdobędziesz wszechstronne umiejętności; studia bazują na dwóch filarach: warsztacie socjologicznym oraz analityce i designie internetowym;
- zapoznasz się z różnymi formułami tworzenia i prezentacji treści w Internecie od strony praktycznej: kampanie promocyjne i reklamowe, podstawy programowania, podstawy obsługi programów multimedialnych, przetwarzanie danych związane z szeroko rozumianą analityką internetową;
- poznasz najważniejsze zagadnienia marketingu internetowego – nie tylko dowiesz się i przećwiczysz tworzenie witryn, ale też ich promowanie i pozycjonowanie;
- zdobędziesz umiejętności, które otworzą Ci drogę do różnych zawodów – grafika, motion designera, web developera, marketing managera, content designera;
- masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
- studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
- masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
- certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.
Jesteśmy także online:
- w semestrze zimowym 2020/2021 zrealizowaliśmy łącznie 6367 jednostek zajęć online, w tym 2101 wykładów i 4266 ćwiczeń w ramach prawie 600 przedmiotów na studiach I i II stopnia;
- większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
- trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
- kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.
Gdzie możesz pracować po studiach:
- agencje reklamowe i interaktywne,
- agencje badawcze,
- działy marketingu i reklamy firm,
- startupy,
- własna działalność.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa