Analityka i design internetowy

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    I stopnia (licencjackie)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    3 lata (6 semestrów)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 

Chcesz tworzyć strony i serwisy internetowe, projektować aplikacje mobilne i interaktywne animacje? Połącz umiejętności developerskie z mocnym warsztatem analitycznym socjologa na specjalności Analityka i design internetowy.
 

Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj trendy w projektowaniu internetowym
Nauczysz się tworzyć profesjonalne layouty graficzne, budować serwisy internetowe oraz projektować kompleksowe koncepcje wizualne i przekazy multimedialne. Poznasz rynek marketingu i reklamy w sieci.
2
Dowiedz się, jak analizować dane
Nie wystarczy wiedzieć, jak zaprojektować stronę, warto umieć sprawdzić, dlaczego jeden pomysł sprawdzi się lepiej niż inny. Nauczysz się analizować dane i wyciągać wnioski, które będziesz mógł zastosować do realizacji projektów przynoszących zyski.
3
Ucz się od praktyków
Otrzymasz wiedzę z pierwszej ręki – na zajęciach uczysz się od praktyków, którzy mają na swoim koncie realizację licznych projektów i kampanii internetowych.
4
Rozwijaj się poprzez praktyczne realizacje
Pod opieką ekspertów będziesz poznawał podstawy front-end web developmentu (tworzenia serwisów internetowych), a także opracujesz strategie kampanii marketingowych, przede wszystkim, choć nie tylko online.
5
Buduj swoje CV
Podczas studiów odbędziesz branżowe praktyki zawodowe i wykonasz wiele projektów webowych – w ten sposób stworzysz własne portfolio i przygotujesz się do realizacji pierwszych zamówień komercyjnych.

 

Atuty:

  • zdobędziesz wszechstronne umiejętności; studia bazują na dwóch filarach: warsztacie socjologicznym oraz analityce i designie internetowym;
  • zapoznasz się z różnymi formułami tworzenia i prezentacji treści w Internecie od strony praktycznej: kampanie promocyjne i reklamowe, podstawy programowania, podstawy obsługi programów multimedialnych, przetwarzanie danych związane z szeroko rozumianą analityką internetową;
  • poznasz najważniejsze zagadnienia marketingu internetowego – nie tylko dowiesz się i przećwiczysz tworzenie witryn, ale też ich promowanie i pozycjonowanie;
  • zdobędziesz umiejętności, które otworzą Ci drogę do różnych zawodów – grafika, motion designera, web developera, marketing managera, content designera;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • w semestrze zimowym 2020/2021 zrealizowaliśmy łącznie 6367 jednostek zajęć online, w tym 2101 wykładów i 4266 ćwiczeń w ramach prawie 600 przedmiotów na studiach I i II stopnia;
  • większość zajęć realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno w siedzibie uczelni, jak i online.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • agencje reklamowe i interaktywne,
  • agencje badawcze,
  • działy marketingu i reklamy firm,
  • startupy,
  • własna działalność.

 


 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa