-
Rodzaj studiów:I stopnia (licencjackie)
-
Tryb studiów:
stacjonarne
(zobacz także: niestacjonarne)
-
Język wykładowy:polski
-
Czas trwania studiów:3 lata (6 semestrów)
-
Kierunek:Stosunki międzynarodowe
Chcesz pracować dla międzynarodowych firm albo założyć własny start-up? Poznaj najważniejsze zagadnienia marketingu, trendy rynkowe i narzędzia wykorzystywane w innowacyjnym biznesie. Wybierz specjalność Biznes i marketing międzynarodowy.
Atuty
- Zajęcia prowadzą eksperci praktycy, od lat odnoszący sukcesy w swoich dziedzinach – to oni nauczą Cię metod i rozwiązań stosowanych w branży, podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i najciekawszymi case studies;
- Poznasz zagadnienia związane z zarządzaniem innowacyjnym i strategicznym – w ramach metody Blue Ocean Strategy – uczą się jej słuchacze najlepszych kierunków MBA;
- Przygotujesz się do pracy w biznesie, marketingu, consultingu, komunikacji – zdobędziesz wiedzę np. z rachunkowości finansowej i zarządczej, zarządzania, organizacji działalności handlowej, transakcji międzynarodowej, marketingu międzynarodowego czy komunikacji w mediach społecznościowych;
- Wiedzę biznesową połączysz z przedmiotami kierunku Stosunki międzynarodowe – dzięki czemu zyskasz szerokie spojrzenie na realia biznesu międzynarodowego;
- masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Akademickiego Biura Karier CC przez cały czas trwania studiów;
- studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
- masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
- certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.
Jesteśmy także online
- sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
- kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
- większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
- dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.
Gdzie możesz pracować po studiach
- agencje marketingowe, PR;
- działy marketingu firm i instytucji;
- agencje interaktywne;
- e-commerce;
- think-tanki;
- firmy consultingowe;
- agencje badań rynkowych.
Czy wiesz jakich ofert pracy jest najwięcej w Londynie? Stanowiska związane z branżą marketingową.
Współczesny marketing w zglobalizowanym świecie wymaga nowego zestawu umiejętności. Biznes międzynarodowy stał się wymagający – należy rozumieć klientów z różnych krajów i różnorodnych kręgów kulturowych, należy rozumieć mechanizmy rynkowe tak samo globalne jak i regionalne. Jeżeli interesujesz się marketingiem w jego „miękkiej” odsłonie (jak np. komunikacja lub branża PR) czy w jego „twardej” odsłonie (jak analizy rynkowe lub consulting) zapisz się na Biznes i marketing międzynarodowy aby pogłębić swoją pasję i znaleźć pracę w wymarzonej branży.
Kontakt
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa