Marketing sportów ekstremalnych

Udostępnij strone

KIEROWNIK STUDIÓW

Michał Leksiński, konsultant biznesowy związany z CEC Government Relations. Z wykształcenia politolog, absolwent licznych studiów podyplomowych (psychologia społeczna, psychologia motywacji, Szkoła mistrzów pióra, London School of PR). Ekspert ds. komunikacji projektu „Polski Himalaizm Zimowy”. Manager projektu „Narodowa Zimowa Wyprawa K2dlaPolaków”. Podróżnik. Kolekcjoner najwyższych skoków świata na bungee. Twórca charytatywnego projektu „7 Happy Summits” – Korony Ziemi dla Fundacji Happy Kids. Prywatnie miłośnik alpinizmu.

ZAJĘCIA PROWADZĄ M.IN.:

Mariusz Pleban Związany z branżą komunikacji marketingowej od 1997 roku. Specjalizuje się w budowaniu skutecznych strategii komunikacyjnych, content marketingu oraz w wykorzystaniu nowych technologii w komunikacji. Wieloletni i aktywny członek organizacji branżowych, w tym ZFPR oraz SKM SAR/Klub Agencji Eventowych. Trener  London School of Public Relations oraz ICAN Institute. Prelegent występujący na branżowych konferencjach (np. PR Forum). Stworzył ponad 250 skutecznych strategii komunikacji oraz kampanii społecznych dla klientów z sektora finansów, lifestylu, nieruchomości, technologii, FMCG oraz zdrowotnej.

Grzegorz Kita Prezes Sport Management Polska. Ekspert i uznany autorytet z zakresu zarządzania w sporcie i zarządzania klubem sportowym. Jest ponadto prekursorem i pionierem rozwoju rynku marketingu i konsultingu sportowego w Polsce. Jest także najczęściej cytowanym w mediach i proszonym o opinię ekspertem z zakresu marketingu sportowego. W swojej karierze zrealizował ponad 250 projektów marketingu sportowego. Zasłynął m.in. realizacją projektu T-Mobile Ekstraklasa dla T-Mobile (2011-2014), przygotowaniem strategii i wypromowaniem polskiego pływania w latach 2005-2008 czy wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa, Allianz – Górnik Zabrze). Realizował także szereg projektów doradczych. Pracował m.in. dla Allianz, Bioton, T-Mobile, STS, Telefonia Dialog, McDonald’s, Energa, BASF, Campus, Michelin, Coca Cola, Tauron, CH Manufaktura, PKE i wielu innych. Jako wyłączny przedstawiciel reprezentował narodowe reprezentacje Polski w pływaniu, lekkiej atletyce, kajakarstwie czy taekwondo ITF.

dr inż. Paweł Michalski Polski alpinista i himalaista, zdobywca czterech ośmiotysięczników. Członek kadry narodowej Polskiego Związku Alpinizmu (wspinaczka wysokogórska), a także Łódzkiego Klubu Wysokogórskiego. Zorganizował i brał udział w kilkunastu ekspedycjach w Himalaje i Karakorum. Wspinał się w górach na wszystkich kontynentach. Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, specjalności: zarządzanie projektami, psychologia zarządzania, logistyka, który uzyskał w 2011 roku broniąc pracę pod tytułem „Logistyka projektu ekspedycyjnego” w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Katarzyna Kalisz Z zawodu fotograf i kierownik wypraw wysokogórskich. Amatorka wszystkiego co ekstremalne i fotogeniczne. Kocha sport, podróże oraz ludzi. Wszytko to pozwala jej łączyć ze sobą fotografia. W swoich pracach stara się zachowywać emocje, jakie odczuwa w chwili ich tworzenia. To pozwala jej kreować obrazy, które poruszają odbiorcę. Specjalizuje się w fotografii krajobrazowej i reportażowej. Zamiłowanie do tych dziedzin zaspokaja poprzez wyjazdy w góry. Wspinała się w Tatrach i Dolomitach, trekkingowała Alpy Francuskie, Włoskie, Austriackie i Andy. Cięgnie ją tam, gdzie świat świeci cywilizacyjnymi pustkami a ona może mierzyć się nie tylko z sobą, ale i matką naturą. W życiu wyznaje zasadę: rób to co kochasz i bądź dobra dla innych, a wszystko co najlepsze przyjdzie do Ciebie samo!

Michał Leksiński Konsultant biznesowy. Z wykształcenia politolog, absolwent licznych studiów podyplomowych (psychologia społeczna, psychologia motywacji, Szkoła mistrzów pióra, London School of PR). Ekspert ds. komunikacji projektu „Polski Himalaizm Zimowy”. Manager projektu „Narodowa Zimowa Wyprawa na K2”. Podróżnik. Kolekcjoner najwyższych skoków świata na bungee. Twórca charytatywnego projektu „7 Happy Summits” – Korony Ziemi dla Fundacji Happy Kids. Prywatnie miłośnik alpinizmu.

Jarosław Bieniecki – przedsiębiorca, inwestor, mówca motywacyjny. Pomysłodawca i prezes Runmageddonu, największego amatorskiego cyklu wydarzeń sportowych w Polsce. Wcześniej zajmował się doradztwem strategicznym, energetyką czy usługami e-commerce. Pracował w siedmiu korporacjach na kierowniczych stanowiskach. Jak widniej na stronie Runmaggedonu: „Twórca i zwycięzca Biegu Rzeźnika, niegdyś ultramaratończyk, Mistrz Polski Juniorów na 3km. Popracował w międzynarodowych korporacjach, pozarządzał i teraz postanowił zrobić coś fajnego, tak dla odmiany. Dziś ojciec 2 dzieci (nie taki stateczny). Niegdyś najszybszy w ekipie Runmageddon…

Piotr Baczyński Twórca i prezes Immersion – jednego z pierwszych europejskich deweloperów specjalizujących się w wirtualnej rzeczywistości. Ma prawie dziesięcioletnie doświadczenie w tworzeniu kreatywnych projektów marketingowych. Jest współwłaścicielem agencji interaktywnej Esencja, która znalazła się w Facebook Accelerate – międzynarodowym programie dla twórców narzędzi ułatwiających sprzedaż reklam na Facebooku. W 2015 roku Piotr znalazł się w rankingu 50 Kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”. Jest wykładowcą Akademii Dyplomacji z zakresu social media gdzie prowadzi zajęcia dla polityków i studentów.

Barbara Stawarz-Garcia CEO Happy Content. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce. Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influenceramia. W 2016 roku została wyróżniona przez magazyn Business in Brief w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie.

Anna Czerniecka-Kotowska Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2003 r Head of Communications w Red Bull Polska.  Wcześniej związana z agencją public relations Headlines. Posiada prawie 20-letnie doświadczenie praktyczne zdobyte przy największych wydarzeniach sportowych i projektach komunikacyjnych w Polsce i na świecie.

dr Barbara Brodzińska-Mirowska Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Interesuje się problematyką szeroko pojętej komunikacji społecznej w tym politycznej, procesem mediatyzacji oraz public relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała w sztabach wyborczych kampanii politycznych oraz w komercyjnym public relations. Autorka i współredaktorka publikacji dotyczących komunikowania permanentnego i kwestii związanych z profesjonalizacją procesu komunikacji politycznej oraz nowych mediów. W ramach pracy dydaktycznej prowadzi zajęcia z nauki o komunikowaniu, public relations oraz zarządzania kryzysowego. Jest także opiekunem studenckiego koła naukowego „Under Construction PR”.

Monika Witkowska Podróżniczka, odwiedziła ponad 130 krajów na wszystkich kontynentach. Miłośniczka gór, nurkowania i sportów powietrznych, jednak jej hobby to przede wszystkim żeglarstwo (ma stopień jachtowego sternika morskiego). Jak na razie jej najdłuższą eskapadą był półroczny rejs przez Ocean Spokojny, Kanał Panamski i Atlantyk na „Zawiszy Czarnym”. Za największe swoje osiągnięcie żeglarskie uważa opłynięcie przylądka Horn na jachcie „Stary”. Z zawodu dziennikarka, pisze m.in. dla „National Geographic”, „Voyage”, „Obieżyświata”, „Podróży”, „Twojego Stylu”, „Rzeczpospolitej” i „Gazety Wyborczej”. Autorka kilku przewodników oraz książek globtroterskich.

REKRUTACJA ONLINE


Kontakt:
Dział Rekrutacji Collegium Civitas
tel. 22 656 71 89
email: rekrutacja@civitas.edu.pl

pokój 1210, Pałac Kultury i Nauki, 12 piętro
plac Defilad 1, 00-901 Warszawa