Przedmioty* specjalności Komunikacja zintegrowana – reklama, Public Relations, branding od r. ak. 2024/2025
- Komunikacja w nowych mediach – ewolucja, planowanie i wdrożenie
- Kreacja w komunikacji zintegrowanej
- Marketing doświadczeń off- i online
- Odpowiedzialna komunikacja
- Public Relations, CSR, ESG
- Strategia marki
- Wzorce i anomalie zachowań konsumenckich (ekonomia behawioralna)
- Zintegrowana komunikacja marki – cele, przekaz, strategie wdrożenia
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Przedmioty fakultatywne w r. ak. 2023/2024*
- ABC ekoinfluencera
- ABC of the latest philosophy
- An Introduction to the American Constitutional Law. Supreme Court cases that changed America
- Community Psychology
- Defence Economics – an Introduction
- Elon Musk czy Jurek Owsiak – jak mam zaplanować moją karierę?
- Everything You Always Wanted to Know About Queer Studies But Were Afraid to Ask
- Film jako zwierciadło duszy
- Forgotten Conflicts: Causes, Strategies and Outcomes
- Gender studies
- Identity and Nationalism in International Relations
- Indonesian Language (II)
- Introduction to Critical Discourse Analysis. An overview of theories and methods of Critical Discourse Analysis
- Leadership and management in Agile and AI transformation
- MA Debating Europe
- Management Tools in Public Administration
- Marketing doświadczeń w zarządzaniu marką
- Marketing w obliczu zielonej transformacji – branding i komunikacja
- Migracja a rozwój
- Migration and development
- Podstawy wiedzy o winie i regionach winiarskich świata
- Prawa człowieka w XXI wieku
- Procesy grupowe i rozwiązywanie konfliktów
- Przyszłość liberalizmu
- Radio Pałac
- Social anthropology: Voodoo, shamanism, canibalism, and vampires
- Society and economy in the context of the development of new technologies
- Społeczeństwo i gospodarka wobec nowych technologii
- Sztuka nowoczesna i postnowoczesna. Transgresje
- Teatr CC
- Techniki Wyobraźni
- Technology, Society, and Philosophy: Exploring the Philosophical Implications of Technology on Society
- Teoria i analiza budowania portfela inwestycyjnego dla przedstawicieli nauk społecznych i humanistycznych
- Teoria i praktyka propagandy
- Transhumanism & New Cyborgs in Social Narratives and Business Applications
- Undying temptation: The strange attractiveness of radical left-wing thought to affluent middle-class societies in the 21st century
- Visual Thinking Strategies
- Warsztaty negocjacji i mediacji w środowisku międzynarodowym
- Wstęp do funkcjonowania systemu bankowego
- Wstęp do Krytycznej Analizy Dyskursu. Przegląd teorii i metod
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia przedmiotu fakultatywnego jest zarejestrowanie się odpowiedniej liczby studentów.
Dostępność przedmiotów fakultatywnych w poszczególnych semestrach może ulegać zmianom. Informacje szczegółowe dostępne w systemie Wirtualna Uczelnia.
Przedmioty* kierunku Socjologia II stopnia od r. ak. 2024/2025
- Analiza i interpretacja danych ilościowych
- Analiza i interpretacja danych jakościowych
- Elementy metodologii nauk społecznych
- Socjologia i społeczeństwa późnej nowoczesności
- Socjologia kultury
- Społeczeństwo – gospodarka – globalizacja
- Statystyka w naukach społecznych
- Zaawansowane klasyczne teorie socjologiczne
- Zaawansowane techniki badań ilościowe
- Zaawansowane techniki badań jakościowych
- Zaawansowane współczesne teorie socjologiczne
- Proseminarium dyplomowe
- Seminarium dyplomowe
- Zajęcia dyplomowe
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
*Program studiów może ulec nieznacznym zmianom.
Uwaga: Kolejność zajęć realizowanych przez osoby rozpoczynające studia od semestru letniego (od lutego lub marca) może różnić się od kolejności realizowanej przez osoby rozpoczynające od semestru zimowego (od października).
*UWAGA! Warunkiem uruchomienia specjalności jest przyjęcie odpowiedniej liczby studentów.
Kontakt
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
22 656 71 89
pok. 1210, 12 piętro
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
Pałac Kultury i Nauki
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa