Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 
W dzisiejszym świecie tradycyjne i cyfrowe kanały komunikacyjne łączą się, tworząc kompleksową sieć wymiany informacji. Kluczowa więc staje się umiejętność skutecznego zarządzania komunikacją i marką, zarówno w przestrzeni publicznej, jak i biznesowej czy społecznej.

Dzięki studiom w Collegium Civitas nauczysz się projektować marki, o których usłyszy świat.

Poznasz nie tylko zasady i narzędzia skutecznej komunikacji zintegrowanej, aby tworzyć spójne i efektywne przekazy. Zgłębisz także psychologię zachowań konsumenckich, nauczysz się wykorzystywać nowoczesne technologie i kanały cyfrowe, oraz rozwiniesz umiejętności analityczne i strategiczne. Wszystko to jest niezbędne do monitorowania efektywności komunikacji i dostosowywania strategii do zmieniającego się otoczenia.

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
 

Jak to osiągniesz?
1
Dowiesz się, jakie są obecnie kierunki rozwoju marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei. Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych, brand design i PR. Będziesz znać najnowsze trendy w badaniach, komunikacji, mediach, reklamie, PR, brandingu.

2
Poznasz zaawansowane techniki badań jakościowych i ilościowych, dzięki czemu z powodzeniem przeprowadzisz profesjonalne badania satysfakcji konsumentów. Nauczysz się też analizować, wyciągać wnioski i tworzyć rekomendacje. Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR.

3
Uczysz się od ekspertek/ekpertów branży reklamowej, brandingowej, kreacji, public relations i marketingowej oraz od osób zajmujących się badaniami konsumenckimi. Co więcej, specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Dzięki czemu masz pewność, że uczysz się tego, co w branży najważniejsze.

4
W ramach programu studiów czeka Cię wiele godzin zajęć praktycznych. Będziesz analizować case’y, projektować strategie komunikacji, nauczysz się analizować grupy docelowe Twoich kampanii i tworzyć insighty, a także dobierać kanały komunikacji. Dowiesz się, jak wykorzystać psychologię w projektowaniu komunikacji.

5
Programy zajęć opracowaliśmy tak, aby dać Ci możliwość zdobycia cennych kompetencji, które wykorzystasz w pracy. Dlatego też w Twoim CV mogą się znaleźć takie pozycje jak: umiejętność tworzenia strategii komunikacyjnej dla marek różnych kategorii, znajomość narzędzi marketingu i PR, umiejętność segmentacji grup docelowych, czy prowadzenie badań konsumenckich i znajomość zaawansowanych metod badań jakościowych i ilościowych.

 

Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne

 

Co po studiach?

  • Działy PR, marketingu w firmach komercyjnych i instytucjach publicznych
  • Agencje badań rynku i konsumentów
  • Media tradycyjne i elektroniczne
  • Agencje interaktywne
  • Agencje full service
  • Agencje brand design
  • Agencje public relations
  • Agencje eventowe
  • Domy mediowe

Partner

specjalności

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa