Marketing 5.0 w erze komunikacji cyfrowej

Udostępnij strone

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:

    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Zarządzanie

„Celem marketingu jest poprawa ludzkiego życia i przyczynianie się do powszechnego dobrostanu. […] Marketing 5.0 polega na zastosowaniu technologii imitujących ludzkie zachowanie, aby stworzyć, zakomunikować, dostarczyć i zwiększyć wartość doświadczaną przez klienta na jego ścieżce zakupowej.” – Philip Kotler

Niektórzy koncentrują się na masowym przekazie, Ty, dzięki studiom w Collegium Civitas, spersonalizujesz swoją komunikację!

Z nami zgłębisz nie tylko tajniki wykorzystania najnowszych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, Internet rzeczy (IoT) czy analiza big data w strategiach marketingowych. Pomożemy Ci również zrozumieć ludzkie potrzeby, emocje i zachowania. Dzięki temu będziesz tworzyć dopasowane i angażujące kampanie, które odzwierciedlają wartości i oczekiwania współczesnych konsumentek/konsumentów.

Jak to osiągniesz?
1
Dowiesz się, jak strategie marketingowe mogą przyczyniać się do rozwiązywania globalnych społecznych i środowiskowych wyzwań. Jednocześnie przygotujesz się do tworzenia innowacyjnych i odpowiedzialnych rozwiązań marketingowych w dynamicznie zmieniającym się świecie.

2
Podczas zajęć zapoznamy Cię z nowoczesnym ujęciem marketingu i technologiami nowej generacji: sztuczną inteligencją, przetwarzaniem języka naturalnego, technologią sensorową, robotyką, rozszerzoną i wirtualną rzeczywistością, Internetem rzeczy oraz blockchainem.

3
Poznasz doświadczone ekspertki i doświadczonych ekspertów posiadających zarówno praktyczną, jak i akademicką wiedzę. Będziesz z nimi rozmawiać o możliwych ujęciach marketingu: od skupienia się na produkcie (1.0), przez nacisk kładziony na satysfakcję klienta (2.0), marketing humanocentryczny (3.0) i erę cyfrową (4.0), po technologie najnowszej generacji (5.0).

4
Przybliżymy Ci również pojęcia takie jak: Marketing 5.0, Marketing Predykcyjny, Marketing Kontekstowy, Marketing Rozszerzony oraz Zwinny Marketing. Z powodzeniem zastosujesz je także w praktyce.

5
Praktyczne zajęcia sprawią, że będziesz świetnie przygotowana/przygotowany do rozpoczęcia swojej zawodowej marketingowej przygody. Będziesz opracowywać strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz content do wykorzystania w Twoich kampaniach, sprawdzisz się również w controllingu marketingowym.

 

Twoje korzyści finansowe

  • Stałe czesne dla kandydatów rozpoczynających studia w roku 2024/2025
  • W cenie czesnego: praktyki, konsultacje z wykładowcami, wydanie dyplomu oraz suplementu
  • Szeroka oferta zniżek w czesnym – np. za działalność na rzecz uczelni
  • Stypendia naukowe, które mogą pokryć czesne
  • Brak konieczności opłacania noclegu – studia niestacjonarne to 1 dzień weekendowy na uczelni i 1 dzień zajęć zdalnych

 

Co po studiach?
Masz szansę na błyskotliwą karierę w roli wysokokwalifikowanej/wykwalifikowanego specjalistki/specjalisty oraz menedżerki/menedżera, w takich podmiotach, jak:

  • Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa
  • Korporacje i organizacje międzynarodowe
  • Działy marketingu
  • Agencje marketingowe
  • Agencje eventowe
  • Firmy analityczne
  • Własna działalność

 

Kontakt

Biuro Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa