W ramach programu zostaną zorganizowane następujące szkolenia i warsztaty:
- Projektowanie innowacyjnych produktów metodą Design Thinking
- DIMAQ-Digital Marketing Qualification + egzamin
- Prince2 Foundation + egzamin
- SPSS (basic) & SPSS (marketing analityczny CRM)
- Negocjacje w biznesie – zajęcia warsztatowe z udziałem pracodawcy
- Warsztaty komunikacji i pracy w zespole multikulturowym
- Wizyty studyjne u pracodawcy zgodne z profilem kompetencji studenta oraz efektami kształcenia dla danego kierunku skierowane do studentów wszystkich kierunków
- Warsztaty ABCD analizy danych (4-modułowy cykl warsztatów e-learningowych realizowanych metodą projektową).
Wszyscy uczestnicy programu objęci zostaną bilansem kompetencji przed przystąpieniem oraz po jego zakończeniu.
Harmonogram szkoleń – semestr zimowy
Harmonogram szkoleń – semestr letni
DOKUMENTY:
- Regulamin zadania 1 – E-uczelnia
- Deklaracja uczestnictwa studenci E-uczelnia
- Zakres danych osobowych studenci E-uczelnia
- Oświadczenie uczestnika projektu studenci E-uczelnia
- Formularz uczestnictwa studenci E-uczelnia