Zasady kwalifikacji na studia w ramach przeniesienia:
Decyzje dotyczące zakwalifikowania na studia w trybie przeniesienia podejmuje Komisja Rekrutacyjna Collegium Civitas po uzyskaniu opinii wydanej przez przedstawiciela katedry przy uwzględnieniu następujących kryteriów:
- średnia ocen kandydata z toku studiów;
- liczba przedmiotów do uzupełnienia wynikająca z różnic programowych i możliwość ich zrealizowania w kolejnych semestrach studiów;
- złożenie wymaganych dokumentów związanych z procesem rekrutacyjnym na dany rodzaj studiów i kierunek;
- spełnienia obowiązujących na uczelni zasad rekrutacji na studia;
- dostarczenie dokumentu (tzw. karta przebiegu studiów) poświadczającego dotychczasowy przebieg studiów, tj. wydany przez uczelnię opis przebiegu studiów zawierający:
– informację o zaliczonych semestrach (np. semestr pierwszy – zaliczony),
– nazwę przedmiotu,
– liczbę godzin,
– liczbę pkt. ECTS,
– uzyskaną ocenę z przedmiotu;
- studenci z uczelni zagranicznych – winni przedstawić tłumaczenie przebiegu studiów w języku polskim, w oryginale dokonane przez tłumacza przysięgłego, wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych, prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości RP;
- Student może przenieść się z innej uczelni, o ile jego dotychczasowy program kształcenia jest zbliżony do programu w Collegium Civitas – lista kierunków pokrewnych;
- Student może przenieść się z innej uczelni, jeżeli zaliczył co najmniej pierwszy semestr studiów (zaliczony semestr oznacza brak warunków i egzaminów poprawkowych);
- Student złożył oświadczenie, że wypełnił wszystkie obowiązki wynikające z przepisów obowiązujących w uczelni, którą opuszcza;
- Program studiów Studenta jest zbieżny z efektami kształcenia w Collegium Civitas;
- Nie będą przyjmowani kandydaci na III rok studiów I stopnia oraz na II rok studiów II stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych.