Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding

Udostępnij strone

 

  1. Rodzaj studiów:
    II stopnia (magisterskie uzupełniające)
  2. Tryb studiów:
    stacjonarne

    (zobacz także: niestacjonarne)

  3. Język wykładowy:
    polski
  4. Czas trwania studiów:
    2 lata (4 semestry)
  5. Kierunek:
    Socjologia

 

Specjalność Komunikacja zintegrowana – reklama, public relations, branding łączy kompetencje z różnych dziedzin komunikacji z wiedzą i warsztatem socjologa. Naucz się projektować i zmieniać marki oraz sprawiać, że ludzie i świat o nich usłyszą.

Specjalność jest realizowana we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
 

Twoje 5 kroków do kariery
1
Poznaj kierunki rozwoju marek i najnowsze trendy
Dowiesz się, jakie są obecnie kierunki rozwoju marek różnych kategorii: FMCG, usług, marketingu idei. Poznasz najlepsze narzędzia wykorzystywane przez specjalistów z agencji marketingowych, brand design i PR. Zapoznamy Cię z najnowszymi trendami w badaniach, komunikacji, mediach, reklamie, PR, brandingu.
2
Doskonal warsztat profesjonalnego badacza
Poznasz zaawansowane techniki badań jakościowych i ilościowych, dzięki czemu z powodzeniem przeprowadzisz profesjonalne badania satysfakcji konsumentów. Nauczysz się też analizować, wyciągać wnioski i tworzyć rekomendacje. Dowiesz się, jak planować efektywne strategie komunikacji dla różnych grup docelowych, a także jak tworzyć strategie CSR.
3
Ucz się od praktyków
Uczysz się od ekspertów-praktyków z branży reklamowej, brandingowej, kreacji, public relations i marketingowej oraz od osób zajmujących się badaniami konsumenckimi. Zajęcia prowadzą także wykładowcy Collegium Civitas, badacze przemian współczesnych zjawisk społecznych, specjaliści w dziedzinie komunikacji. Możesz ich pytać o wszelkie praktyczne aspekty ich pracy, tworzyć z nimi narzędzia badawcze i w ten sposób poznawać branżę już na studiach.
4
Ucz się w praktyce
W ramach programu studiów czeka Cię wiele godzin zajęć praktycznych. Będziesz analizować case’y, projektować strategie komunikacji, nauczysz się analizować grupy docelowe Twoich kampanii i tworzyć insighty, a także dobierać kanały komunikacji. Dowiesz się, jak wykorzystać psychologię w projektowaniu komunikacji.
5
Buduj swoje CV
Programy zajęć opracowaliśmy tak, aby dać Ci możliwość zdobycia cennych kompetencji, które wykorzystasz w pracy. Dlatego też w Twoim CV mogą się znaleźć takie pozycje jak: umiejętność tworzenia strategii komunikacyjnej dla marek różnych kategorii, znajomość narzędzi marketingu i PR, umiejętność segmentacji grup docelowych, czy prowadzenie badań konsumenckich i znajomość zaawansowanych metod badań jakościowych i ilościowych.

 

Atuty:

  • uczysz się od praktyków i analizujesz realne casy;
  • wiedzę przekują Ci przedstawiciele kluczowych firm zajmujących się reklamą, brandingiem, promocją, marketingiem, public relations, eventami;
  • będziesz przygotowany do rozwijania marek różnych kategorii (FMCG, usług, marketingu idei) i docierania do zróżnicowanych grup odbiorców;
  • zyskujesz unikatową, szeroką perspektywę w projektowaniu działań komunikacyjnych, ponieważ jesteś wyposażony w wiedzę z zakresu marketingu, PR i socjologii;
  • masz dostęp do kompleksowego wsparcia doradczego i coachingowego Centrum Karier przez cały czas trwania studiów;
  • studiujesz w międzynarodowym środowisku – 5. miejsce wśród najbardziej umiędzynarodowionych niepublicznych uczelni w Polsce;
  • masz dostęp do programów wymiany międzynarodowej – nauka na wybranej uczelni przez semestr lub dwa;
  • certyfikat „Lider jakości kształcenia” wyróżniający najbardziej innowacyjne, nowoczesne i wartościowe programy studiów na polskich uczelniach.

 

Jesteśmy także online:

  • sposób realizacji zajęć dopasowany do sytuacji epidemicznej w kraju – planowo zajęcia odbywają się w siedzibie uczelni, możliwy jest system mieszany lub całkowicie online;
  • kadra przygotowana do prowadzenia zajęć zarówno online, jak i w salach wykładowych;
  • większość zajęć online realizowana metodami w pełni interaktywnymi;
  • dostępne trzy platformy szkoleniowe (Wirtualna Uczelnia, Moodle oraz MS Teams) – nowoczesne techniki kształcenia na odległość.

 


 

Gdzie możesz pracować po studiach:

  • działy PR, marketingu w firmach komercyjnych i instytucjach publicznych;
  • agencje badań rynku i konsumentów;
  • media tradycyjne i elektroniczne;
  • agencje interaktywne;
  • agencje public relations;
  • agencje eventowe;
  • domy mediowe.

 

 

Partner

specjalności

 


 

Kontakt

Dział Rekrutacji Collegium Civitas

22 656 71 89
pok. 1210,
Pałac Kultury i Nauki, 12 p.
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa