ŁUKASIEWICZ Piotr, dr

Udostępnij strone

Senior Consultant w MillwardBrown. Doktor socjologii, badacz stylu życia. 1994-2008 dyrektor planowania strategicznego w agencji reklamowej McCann Erickson Polska.
Specjalizuje się w strategii i komunikacji marek, analizie kulturowej oraz trendach społeczno-kulturowych.

W ostatnich latach pracował m.in. dla takich firm i marek jak Ambra, Bio-Profil, Canal+, Herbapol, Kompania Piwowarska, Kross, NordGlass, Polpharma.
Prowadził warsztaty strategiczne i szkoleniowe dla m.in.: Diageo, Fundacji Orange, Hestii, nazwy.pl, Nivea, Sanofi, US Pharmacii.
Opracowywał ekspertyzy dla takich instytucji, jak m.in.: Instytut Adama Mickiewicza, Urząd Marszałkowski Woj. Podlaskiego, Urząd m.st. Warszawa. Współautor Zasad komunikacji marki Polska przyjętych przez Radę Promocji Polski.
Prowadzi zajęcia w Szkole Strategii Marki przy SAR oraz w Collegium Civitas.