LABERSCHEK Marcin, dr

Udostępnij strone

Ekspert z zakresu wizerunku organizacji, kulturowych obszarów marketingu, nowoczesnych marek
i działalności rynkowej, wykładowca akademicki.

Specjalizuje się w zakresie dziedzictwa kulturowego przedsiębiorstw, ponowoczesnej reklamy – nurtów i zagrożeń, a także marketingu krytycznego.

 Naukowo zajmuje się metodologią i koordynacją badań naukowych w zarządzaniu i marketingu.

Wykładowca w Collegium Civitas, adiunkt w Instytucie Kultury UJ, były współwłaściciel Krakowskiego Biura Promocji Kultury, były Członek Zarządu TrendVision Sp. z o. o.

Autor publikacji: Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2018, 264 s.; Fast newsy – nowa kategoria produktów informacyjnych (w:) B. Skowronek, E. Rudnicka-Fira (red.), Gorszenie w literaturze, języku, mediach i edukacji, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2013, s. 124-139; Symboliczne stanowienie władzy w organizacjach, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2018, 264 s.; Fast newsy – nowa kategoria produktów informacyjnych (w:) B. Skowronek, E. Rudnicka-Fira (red.), Gorszenie w literaturze, języku, mediach i edukacji, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2013, s. 124-139; Nekromarketing towarów kultury w serwisie aukcyjnym Allegro.pl. Przypadki Violetty Villas i Ireny Jarockiej, (w:) E. Kocój, E. Orzechowski (red.), „Zarządzanie w Kulturze”, t. 13, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2012, s. 139-152; Pola wartości produktu kultury, (w:) E. Kocój (red.), „Zarządzanie w Kulturze”, t. 18, nr 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2017, s. 283-305; Nekromarketingowe strategie pozycjonowania produktów informacyjnych w serwisach internetowych (w:) “Zarządzanie Mediami”, t. 5, nr 2, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2017, s. 35-60; Research on the image of the theatre brand using imagination (w:) Ł. Wróblewski (red.), „Cultural Management. Science and Education” 3/1/2019, WSB University, Dąbrowa Górnicza 2019, s. 39-52.; Znaczenie pomników przedsiębiorstw w przestrzeni społecznej (w:) M. Gorzko, I. Bukalska (red.), „Przegląd Socjologii Jakościowej”, Tom XV, nr 3, 2019, Uniwersytet Łódzki, Łódź 2019, s. 136-161; Monumentalne wizerunki. Pomniki jako obrazy przedsiębiorstw (w:) Ł. Wróblewski, M. Laberschek (red.), „Zarządzanie w Kulturze”, Gry wizerunków w przestrzeni kultury, 2019/20/2, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2019, s. 199-220; Barriers in servicing visitors of heritage trails : the example of cultural trials in Małopolska Voivodeship (w:) Ł. Burkiewicz (red.) „Perspektywy Kultury”, Biblia w kulturze / The Bible in culture, 2019/3(26), s. 103-120.