PR Director w ConTrust Communication, posiada ponad 15 lat doświadczenie w Public Relations. Na swoim koncie ma zarówno strategie, jak i projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, wsparcia sprzedaży, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej. Przez ponad 5 lat redaktor naczelna miesięcznika dla pracowników. Współtworzy zintegrowane kampanie marketingowe, opracowuje koncepcje badań rynkowych, stanowiących dźwignię strategii czy planów komunikacji i wsparcia sprzedaży. Praktyk w zakresie przygotowania i wdrażana strategii PR, tworzenia programów i kampanii edukacyjnych, w tym wpierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Jest także autorką scenariuszy zajęć lekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Ważnym obszarem jej aktywności zawodowej są kampanie i projekty CSR (Corporate Social Responsibility).
Od 2016 roku dzieli się wiedzą i doświadczeniem, prowadziła zajęcia ze społecznej odpowiedzialności biznesu w ramach Akademii LSPR, jest wykładowcą Collegium Civitas. Należała do grupy roboczej dot. CSR w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju oraz grona ekspertów Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Ministerstwie Rozwoju w zakresie kwalifikacji do ZSK (Zintegrowany System Kwalifikacji).
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP w Warszawie i studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Biznesu dla Menadżerów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Lidera Firmy Rodzinnej Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Posiada dyplom London School of Public Relations.