Socjolog i badacz rynku, absolwentka Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, związana z firmą badawczą Millward Brown od 1995 roku, obecnie na stanowisku Qualitative R&D Manager Kantar Insight. W latach 1995-2000 samodzielny Badacz (specjalizacja – techniki jakościowe), następnie odpowiedzialna za rozwój i wprowadzanie metodologii badań. Zajmuje się konsultacją oraz prowadzeniem nowatorskich projektów badawczych, procesami standaryzacji metod i wdrażaniem nowych technik badawczych, zarówno ilościowych jak i jakościowych. W ramach tych ostatnich odpowiadała za opracowanie i wprowadzenie zestawu nowatorskich technik projekcyjnych we wszystkich europejskich biurach firmy Millward Brown. Wykładowca Szkoły Strategii Marki afiliowanej przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych oraz Collegium Civitas.
Kontakt w sprawie wypowiedzi eksperckich za pośrednictwem Działu Marketingu, Promocji i Rekrutacji CC:
kom. 501 541 798, e-mail: promocja@civitas.edu.pl