Doświadczony menadżer (C-level & N-1) w branżach finansowej i telekomunikacjnej, odpowiedzialny za rozwój i wdrożenie strategii marketingowej i digitalowej. Zarządzał dużymi zespołami (powyżej 20 i 50 osób) – tworzył pozytywną, kreatywną i skierowaną na osiąganie krótko- i długoterminowych celów atmosferę pracy w różnych kulturach organizacyjnych. Pracował w spółkach privite equity, start-upach, spółkach notowanych na giełdzie i korporacjach międzynarodowych. Kierował kluczowymi, strategicznymi projektami, które często zmieniały oblicze branży. Zarządzał skutecznie obszarami generującymi wysokie przychody i marże oraz odpowiadał za efektywne inwestowanie budżetów marketingowych.
Ukończył studia magisterskie na Wydziale Chemii Ogólnej Politechniki Łódzkiej, a także studia Executive MBA w Polish-American Management Center, University of Lodz and University of Maryland Robert H. Smith School of Business oraz Advanced Management Program IESE na University of Navarra.
Obecnie jest CMO, członkiem Zarządu Play. Poprzednio pracował na stanowiskach dyrektora marketing m.in. w Avivie, Orange i mBanku.