Specjalista w zakresie budowania marki idei; fanatyk wykorzystania narzędzi marketingowych do szerzenia ważnych społecznie idei. Absolwent Zarządzania i Marketingu UMCS oraz Szkoły Strategii Marki.
Dyrektor marketingu w Parku Naukowo-Technologicznym Energii, gdzie buduje markę platformy startowej Idealist, pomagając w komercjalizacji innowacyjnych pomysłów biznesowych. Wcześniej przez trzy lata kierownik Działu Marketingu i Współpracy z Mediami w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. W latach 2008-2016 główny specjalista ds. budowania marki „Lublin. Miasto Inspiracji”. W Kancelarii Prezydenta Miasta odpowiedzialna za przygotowanie, wdrożenie i ewaluację strategii marki; wdrożenie i utrzymanie systemu identyfikacji wizualnej, realizację projektów promocyjnych miasta, a także komunikację oraz konsultacje i wsparcie marketingowe dla miejskich instytucji kultury.
Kontakt w sprawie wypowiedzi eksperckich za pośrednictwem Działu Marketingu, Promocji i Rekrutacji CC:
kom. 501 541 798, e-mail: promocja@civitas.edu.pl